ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49010
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲:۴۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
صلیب سرخ: شمار مبتلایان به وبا در یمن تا پایان سال میلادی به 850هزار نفر می رسد

صلیب سرخ: شمار مبتلایان به وبا در یمن تا پایان سال میلادی به 850هزار نفر می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فرانسه، «روبرت ماردینی» مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا صلیب سرخ افزود: وبا در یمن در سطح گسترده ای انتشار یافته است.وی گفت: با وجود اینکه طی چند ماه گذشته سرعت گسترش وبا در یمن کند شده، اما همچنان غیر قابل کنترل است.ماردینی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فرانسه، «روبرت ماردینی» مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا صلیب سرخ افزود: وبا در یمن در سطح گسترده ای انتشار یافته است.
وی گفت: با وجود اینکه طی چند ماه گذشته سرعت گسترش وبا در یمن کند شده، اما همچنان غیر قابل کنترل است.
ماردینی با اشاره به اینکه در ماه جولای (تیر/ مرداد) پیش بینی کرده بودیم تا پایان سال جاری میلادی 600 هزار نفر به وبا در یمن مبتلا شوند، گفت: اما اکنون با فاصله چند ماه مانده به پایان سال 647 هزار نفر در یمن مشکوک به این بیماری هستند.
پیش تر سازمان بهداشت جهانی هشدار داده بود که کمبودها، نارسایی های بهداشتی و دسترسی نداشتن به آب آشامیدنی سالم، مردم یمن را با بیماری فراگیر وبا روبرو کرده که شمار قربانیان از مرز دو هزار نفر گذشته است.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.
شبک**9365**3404**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: محسن اسماعیلی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.