ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49031
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۵۶
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از پدر شهیدان محمدزاده در قائم شهر

تجلیل از پدر شهیدان محمدزاده در قائم شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آئین بزرگداشت ابوالشهیدان مرحوم حاج حسین جان محمد زاده با حضور مردم قائمشهر برگزارشد، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، پپام رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده سه شهید بزرگوار محمد زاده را قرائت کرد. در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آئین بزرگداشت ابوالشهیدان مرحوم حاج حسین جان محمد زاده با حضور مردم قائمشهر برگزارشد، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، پپام رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده سه شهید بزرگوار محمد زاده را قرائت کرد.

در این پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای مراتب تسلیت و تعزیت و همدردی خود را در فقدان اسوه ایمان وصبر وبردباری و ایثار مرحوم محمد زاده ابراز داشتند.

در این مراسم باشکوه که جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و قشر‌های مختلف مردم قدرشناس حضور داشتند آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در خصوص نشانه‌های بارز ایمان و ویژگی‌های مومنان و مجاهدان در راه خدا و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های ابوالشهیدین مرحوم حاج حسینجان محمدزاده که سه فرزند عزیزش را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند سخنرانی کرد.

سردار شهید ابوالقاسم محمدزاده اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر با مسؤولیت طرح عملیات محور، بسیجی شهید هادی محمدزاده مرداد ۱۳۶۴ در منطقه هور و سردار شهید ابوالحسن محمدزاده دی ماه ۱۳۶۵ در منطقه ام الرصاص در عملیات کربلای چهار با مسؤولیت اطلاعات-عملیات محور یک به شهادت رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.