ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49071
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۲۴
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی مردان در اردبیل آغاز شد

مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی مردان در اردبیل آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل صبح پنج‌شنبه در حاشیه این رقابت‌ها به خبرنگار مهر گفت: مسابقات آمادگی جسمانی با حضور ۲۰۶ ورزشکار در سالن شهید آسمانی تختی برگزار می‌شود. مرتضی تاج مهر افزود: در این رقابت‌ها ۲۵ تیم از استان‌های مختلف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل صبح پنج‌شنبه در حاشیه این رقابت‌ها به خبرنگار مهر گفت: مسابقات آمادگی جسمانی با حضور ۲۰۶ ورزشکار در سالن شهید آسمانی تختی برگزار می‌شود.

مرتضی تاج مهر افزود: در این رقابت‌ها ۲۵ تیم از استان‌های مختلف کشور حضور داشته و مسابقات به مدت دو روز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات در هفت گروه سنی برگزار می‌شود، ادامه داد: نفرات اول تا سوم هر گروه سنی و قهرمانان بعد از اتمام مسابقات معرفی شده و در صورت برگزاری مسابقه در سطح برون‌مرزی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان در خصوص وضعیت اردبیل در ورزش آمادگی جسمانی متذکر شد: رشته ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک در اردبیل مورد پذیرش عموم بوده و اردبیل توانسته به جایگاه مطلوبی در این ورزش دست یابد.

تاج مهر تأکید کرد: در مسابقات ثبت رکورد که اغلب رشته‌های آن آمادگی جسمانی بود، اردبیل موفق به کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز شد که بیانگر جایگاه مطلوب این رشته ورزشی در استان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.