ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49077
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۲۶
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور قرآن‌آموزان برتر طرح «امیرالقراء» عراق در ایران/ برگزاری محافل قرآنی در مشهد و قم

حضور قرآن‌آموزان برتر طرح «امیرالقراء» عراق در ایران/ برگزاری محافل قرآنی در مشهد و قم

حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری طرح «امیرالقراء» در عراق، اظهار داشت: در چند سال اخیر مسئولان عراق طرحی با عنوان «امیرالقراء» برگزار می‌کنند تا از این طریق نوجوانان را به سمت فعالیت‌های قرآنی به ویژه تلاوت هدایت کنند. وی به انعقاد تفاهم‌نامه […]

حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری طرح «امیرالقراء» در عراق، اظهار داشت: در چند سال اخیر مسئولان عراق طرحی با عنوان «امیرالقراء» برگزار می‌کنند تا از این طریق نوجوانان را به سمت فعالیت‌های قرآنی به ویژه تلاوت هدایت کنند.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری طرح ملی تلاوت با معهدالقرآن عتبه عباسیه(ع) اشاره کرد و افزود: سال گذشته کاروان امیرالقراء به منظور آشنایی با فعالیت‌های قرآنی کشورمان به ایران آمدند که امسال هم با اتمام سومین دوره طرح امیرالقراء برترین‌های این طرح برای تشویق به ایران می‌آیند.

مقدم‌کیا با بیان اینکه کاروان قرآنی امیرالقراء عراق امشب به ایران می‌آیند، خاطر نشان کرد: 18 نفر از قرآن‌آموزان برتر طرح امیرالقراء به همراه شیخ نصراوی مدیر معهدالقرآن عتبه عباسیه و حسنین حلو مسئول قرآنی معهدالقرآن این عتبه به ایران می‌آیند و ما نیز برنامه‌های مختلفی برای آن‌ها تدارک دیده‌ایم.

دبیر طرح ملی تلاوت از برگزاری محفل انس با قرآن در حرم امام رضا(ع) خبر داد و گفت: پنج‌شنبه 23 شهریورماه قبل از اذان مغرب و عشاء در صحن گوهرشاد حرم امام رصا(ع) محفل انس با قرآن با حضور قرآن‌آموزان طرح امیرالقراء و برخی از قرآن آموزان طرح ملی تلاوت در مشهد برگزار می‌شود. همچنین محفلی قرآنی در مؤسسه صراط مشهد نیز برای آن‌ها 24 شهریورماه در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به سفر یک روزه کاروان قرآنی امیرالقراء به شهرهای شمالی کشورمان افزود: پس از آن یک‌شنبه هفته آینده کاروان امیرالقراء در شهر مقدس قم استقرار پیدا می‌کنند و در حرم حضرت معصومه(س) نیز محفلی قرآن برنامه‌ریزی شده است. همچنین آن‌ها از جامعةالقرآن و فعالیت‌های این مؤسسه در قم بازدید خواهند کرد. چهارشنبه 29 شهریورماه هم کاروان قرآنی امیرالقراء به عراق بازمی‌گردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، همکاری‌های قرآنی طرح ملی تلاوت و طرح امیرالقراء به طوری است که برترین‌های مسابقه شوق تلاوت نیز به منظور تشویق و برگزاری مرحله نهایی به میزبانی عتبه عباسیه(ع) به عراق می‌روند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.