ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49113
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۶
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
بازی ضد انقلاب از زمین نبرد سوریه تا زمین چمن آزادی

بازی ضد انقلاب از زمین نبرد سوریه تا زمین چمن آزادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، دیدار تیم فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی سوریه در مقدماتی جام جهانی روسیه که هفته گذشته در ورزشگاه آزادی رخ داد با حاشیه سازی هایی از طرف تیم های رسانه ای ضدانقلاب همراه بود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، دیدار تیم فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی سوریه در مقدماتی جام جهانی روسیه که هفته گذشته در ورزشگاه آزادی رخ داد با حاشیه سازی هایی از طرف تیم های رسانه ای ضدانقلاب همراه بود که در ادامه این تحلیل به آنها اشاره خواهد شد.

 

تیم کشورمان با توجه به نتایج مقتدرانه خود در بازی های قبل، تا قبل از این بازی سعود خودش را قطعی کرده بود، اما حضور انبوه تماشاگران ایرانی در ورزشگاه به دلیل نتایج خیره کننده تیم ملی و همچنین تشویق آنها به منظور ثبت رکوردی تاریخی در فوتبال ایران و جهان، یعنی صعود به جام جهانی بدون گل خورده، باعث شده بود تا این بازی به هیچ وجه برای تیم کشورمان حالت تشریفاتی نداشته باشد.

 

از طرفی دیگر برد و تساوی برای تیم ملی سوریه به منزله امتداد امید آنها برای حضور در رقابتهای جام جهانی فوتبال تلقی می شد، و این تیم در آستانه خلق یک پدیده از مردم کشوری بود که ۷ سال جنگ و نا آرامی، اکثر زیرساختهای آن را از بین برده است.

 

در این بین حضور تعدادی از طرفداران زن تیم ملی سوریه با حجابی ناقص در ورزشگاه آزادی، خبر ساز شد و زمینه ای برای ابراز وجود ضد انقلاب را به وجود آورد.

 

در ابتدا با انتشار گسترده تصاویر مربوط به حضور زنان سوری با حجابی ناقص در فضای ورزشگاه و استفاده سازمان یافته از هشتک های مرتبط در شبکه های اجتماعی، سعی شد تا نهادهای داخلی را برای صدور اجازه ورود زنان به ورزشگاه، تحت فشار قرار دهند.

 

اما پس از گذشت چند روز، انتشار خبری که بعدها مسئولان رده بالای کشورمان و نیز مسئولان فوتبال سوریه آن را تکذیب کردند، در دستور کار عناصر رسانه ای ضد انقلاب قرار گرفت و متاسفانه تیتر درشت آن تا برخی رسانه های داخلی نیز کشیده شد و مسئولانی هم در این رابطه اظهار نظر کردند.

خبری که مدعی بود: فدراسیون فوتبال سوریه به دلیل پیش کشیدن موضوع حجاب تماشاگران سوری، به طرح شکایت علیه کشورمان نزد AFC پرداخته و خواهان تغییر میزبانی این کشور از ایران به عمان در بازی مقابل استرالیا شده است.

 

اگرچه خبر با سرعت در حال انتشار و دست به دست شدن در فضای مجازی بود، و تا حدودی شادی گذران ضد انقلاب را در پی داشت، اما خبر تکذیب آن از طرف کشور سوریه و همچنین مسئولان رده بالای جمهوری اسلامی ایران، با ایجاد موج جدید رسانه ای نقشه های شوم سرسپردگان به دامان استکبار جهانی را بر هم زد.

 

پشت صحنه تحرکات این شکلی و غیر حرفه ای، علی رغم میل باطنی جریان های ضد انقلاب، گویای اضمحلال جبهه تکفیری- عبری داعش در سوریه و عراق می باشد و این واقعیت شیرین را برملا میکند که جبهه مقاومت در تحولات میدانی سوریه در حال نیل به هدفی است که برای آن وارد میدان شده است.

 

ضد انقلاب نیز که به عنوان نوکر بی چون چرای اسرائیل و آمریکا در حال تلاش برای نجات تکفیری های داعش از باتلاق سوریه می باشد، دائم در حال عوض کردن زمین بازی می باشد تا شاید توفیقی بدست آورد، غافل از این که بازی شروع شده توسط همفکران آنها در سوریه فقط و فقط در زمین نبرد و آن هم به ابتکار فرزندان مقاومت پایان خواهد یافت و دست و پا زدنهای متحدان داعش فایده ای نخواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.