ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49117
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۰۲
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست/پیام شهید آزادگی است

اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست/پیام شهید آزادگی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگار مهر، حجت‌الاسلام های عسگری امروز پنج شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید دلفانی در شهرستان صحنه گفت: شهادت سعادت و بزرگترین رستگاری است. مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه با اشاره به شهادت امام علی(ع) افزود: امام علی(ع) وقتی بوی شهادت را استشمام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگار مهر، حجت‌الاسلام های عسگری امروز پنج شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید دلفانی در شهرستان صحنه گفت: شهادت سعادت و بزرگترین رستگاری است.

مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه با اشاره به شهادت امام علی(ع) افزود: امام علی(ع) وقتی بوی شهادت را استشمام کرد فرمود بخدا قسم رستگار شد.

وی با بیان اینکه عمر ما بالاخره به پایان می رسد، گفت: شهیدان به گواهی قرآن زنده و ناظر بر اعمال ما هستند.

حجت‌الاسلام عسگری یادآور شد: در زمان جنگ تحمیلی ایران در برابر تمام دنیا جنگید و کشورهای مقابل همه وسایل به روز جنگی در اختیار آنان بود، اما  رزمندگان ما با توکل به ایمان قوی توانست لشکر کفر را شکست دهند.

وی تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی ما حتی از سیم خاردار هم محروم بودیم و پیام شهیدان و خون های ریخته شده این است که ما آزادگی داشته باشیم و مبادا بخاطر زر و زور سر به زمین بیاندازیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بر قله های موفقیت و اقتدار است و این مرهون خون شهداست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.