ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49119
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۰۶
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی با فداکاری ها خنثی شده است

توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی با فداکاری ها خنثی شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار اسماعیل قاآنی ‌در یادواره شهدای مدافع حرم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بهارستان، طی سخنانی گفت: شهدا تمام هستی خود را فدای اسلام کردند و امروز به برکت خون شهدا، حرکت ما در مدار اسلام است. وی با بیان این که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار اسماعیل قاآنی ‌در یادواره شهدای مدافع حرم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بهارستان، طی سخنانی گفت: شهدا تمام هستی خود را فدای اسلام کردند و امروز به برکت خون شهدا، حرکت ما در مدار اسلام است.

وی با بیان این که ممکن است برخی زوایای کشور هنوز به طور کامل منطبق بر دین نباشد، گفت: این انقلاب اسلامی بر مبنای فداکاری بنا شده است و توطئه دشمنان همواره با فداکاری ها و از جان گذشتگی ها خنثی شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان این که مردم به انقلاب اسلامی تعلق خاطر دارند، تاکید کرد: ما در اوایل انقلاب در کوچه ها و شهرهای خود با دشمنان می جنگیدیم، اما امروز جنگ به آن سوی مرزها رفته است و این نشان دهنده قدرت دفاعی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که امروز فصل جدیدی از دفاع در برابر دشمنان انقلاب اسلامی آغاز شده است، گفت: امروز از اقصی نقاط کشور، جوانانی برای دفاع از اسلامی در آن سوزی مرزها داوطلب می شوند و نه تنها امروز مدافعان حرم از ۳۱ استان کشور برای دفاع از انقلاب پیش گام می شوند که از ده ها کشور دنیا، افرادی با خلوص نیت برای دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی به میدان می آیند.

قاآنی روح حاکم بر شجاعت های مدافعان حرم را دفاع از ولایت دانست و گفت: حرم هایی که مدافعان حرم از آن ها دفاع می کنند، نماد دفاع از جایگاه نورانی ولایت است.

جانشین فرمانده سپاه قدس سپس به حادثه ۱۱ سپتامبر اشاره کرد و آن را خودزنی امریکایی ها برای به دست آوردن بهانه برای به هم ریختن دنیا و حرکت به سوی جهان تک قطبی دانست و گفت: امریکایی ها به بهانه ۱۱ سپتامبر دو جنگ بزرگ در افغانستان و عراق راه انداختند، در جنگ عراق ۶۰۰۰ میلیارد دلار هزینه کردند، اما در نهایت ضعیف تر از گذشته و سر خورده به کشور خود بازگشتند.

وی هدف امریکایی ها از جنگ عراق و افغانستان، را نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: اما شهدای مدافع حرم سرمایه گذاری امریکا در منطقه را به خاکستر تبدیل کردند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.