ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49121
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۰۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشروی سریع کُردهای سوریه و رسیدن به نزدیکی شمال دیرالزور

پیشروی سریع کُردهای سوریه و رسیدن به نزدیکی شمال دیرالزور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری وابسته به کُردهای شمال سوریه، می‌گویند که «نیروهای دموکراتیک سوریه» که بیشتر عناصر آن کُرد هستند، طی 48 ساعت گذشته پیشروی سریعی در شمال استان دیرالزور کرده‌اند. وبگاه خبری «هاوار» گزارش داد که نیروهای دموکراتیک در این بازه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری وابسته به کُردهای شمال سوریه، می‌گویند که «نیروهای دموکراتیک سوریه» که بیشتر عناصر آن کُرد هستند، طی 48 ساعت گذشته پیشروی سریعی در شمال استان دیرالزور کرده‌اند.

وبگاه خبری «هاوار» گزارش داد که نیروهای دموکراتیک در این بازه زمانی توانسته‌اند خود را به نزدیکی شهر دیرالزور برسانند و مناطق زیادی را در شرق رود فرات آزاد و راه امدارسانی داعش را قطع کنند.

 نیروهای دموکراتیک نام این عملیات خود را «عاصفه الجزیره» گذاشته و می‌گویند که هدفشان آزادسازی مناطق باقی مانده «الجزیره» سوریه و شرق رود فرات از دست داعش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از این منبع، این حمله از محورهای «أبو فاس- دیر الزور و أبو خشب- دیر الزور» آغاز شد و در محور نخست 67 کیلومتر و در محور دوم 47 کیلومتر به سمت شهر دیرالزور پیشروی کردند.

«أحمد أبو خولة» فرمانده شورای نظامی دیرالزور با اشاره به تلاش داعش برای ممانعت از پیشروی نیروهای کُرد مدعی است که ساکنان دیرالزور بی‌صبرانه منتظر آنان هستند.


اندازه بزرگتر نقشه    

 

این در حالی است که یک روز قبل، «محمد خالد الشاکر» سخنگوی رسانه‌ای نیروهای موسوم به «قوات النخبه السوریه» (نیروهای رنجر سوریه) وابسته به «احمد الجربا» رئیس حزب معارض «تیار الغد» سوریه، گفته بود که عملیات نیروهای دموکراتیک سوریه در استان دیرالزور صرفا رسانه‌ای است (جزئیات بیشتر).

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.