ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49125
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۴
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
درخشش کاروان ورزشی بسیجیان سیستان و بلوچستان در رقابت های کشوری

درخشش کاروان ورزشی بسیجیان سیستان و بلوچستان در رقابت های کشوری

عباس شیبک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نهمین دوره رقابت های فرهنگی ورزشی پایگاههای استعدادیابی بسیج کشور در بخش مردان از 21 شهریور ماه به مدت سه روز در استان زنجان برگزار شد.وی ادامه داد: 32 ورزشکار مرد سیستان و بلوچستان در رشته های ووشو، تکواندو و تیراندازی در […]

عباس شیبک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نهمین دوره رقابت های فرهنگی ورزشی پایگاههای استعدادیابی بسیج کشور در بخش مردان از 21 شهریور ماه به مدت سه روز در استان زنجان برگزار شد.
وی ادامه داد: 32 ورزشکار مرد سیستان و بلوچستان در رشته های ووشو، تکواندو و تیراندازی در این دوره از رقابت های ورزشی شرکت کردند.
مشاور ورزش و جوانان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین ورزشکاران استان در رشته تکواندو موفق به کسب 2 مدال برنز و یک مقام اخلاق شدند.
شیبک با بیان اینکه تیم تیراندازی سیستان و بلوچستان بدون مدال از این دوره از رقابت ها خداحافظی کرد گفت: تیم 6 نفره ووشو استان بهترین عملکرد کاروان فرهنگی ورزشی شهید محبعلی فارسی را داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا افزون بر 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.