ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49131
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۵۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر یک شهید در صحنه تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر مطهر یک شهید در صحنه تشییع و به خاک سپرده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، در این مراسم که با حضور خانواده این شهید، عموم مردم، مسئولان استانی و محلی و فرماندهان انتظامی برگزار شد، پیکر شهید دلفانی روی دستان مردم قدرشناس صحنه تشییع و به خاک سپرده شد.شهید دلفانی در تاریخ 21 تیر 1367 و در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، در این مراسم که با حضور خانواده این شهید، عموم مردم، مسئولان استانی و محلی و فرماندهان انتظامی برگزار شد، پیکر شهید دلفانی روی دستان مردم قدرشناس صحنه تشییع و به خاک سپرده شد.
شهید دلفانی در تاریخ 21 تیر 1367 و در منطقه زبیداد عراق در سن 19 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این شهید والامقام در لشکر21 حمزه سیدالشهدا ارتش خدمت می کرد که به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و در راه دفاع از اسلام و انقلاب به شهادت رسید.
یکی از صحنه های زیبای این مراسم، پایان چشم انتظاری 29 ساله پدر و مادر شهید بود که سرانجام فرزند قهرمانشان را در آغوش کشیدند.
مردم روستای آب باریک صحنه نیز با خلق صحنه هایی زیبا، استقبال کم نظیری از شهید دلفانی به عمل آوردند.
در این مراسم مردم با سر دادن شعارهای ‘لا اله الالله محمد رسول الله علی ولی الله’ و ‘ این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست’ شهید دلفانی را تا منزگاه ابدی خود همراهی کردند.
قرار است فردا جمعه (24 شهریور) از ساعت 14 تا 16 مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در مسجد امام حسین (ع) شهر صحنه برگزار شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شهادت در واقع سعادت ابدی برای انسان است و بالاترین درجه ای است که برخی افراد خاص و گزیده می توانند به آن دست یابند.
حجت الاسلام هادی عسگری خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا پاسدار خون شهدا باشیم و با ادامه دادن راه پرافتخارشان انقلاب و نظام خود را از گزند آسیب دشمنان حفظ کنیم.
وی گفت: شهدا جان پاک خود را فدا کردند تا به ما بفهمانند هرگز نباید تسلیم ظلم و استبداد شویم و سر تعظیم مقابل آن ها فرود آوریم.
حجت الاسلام عسگری در پایان با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید دلفانی گفت: این حضور پرشور نشانه قدرشناسی مردم و تجدید عهد و پیمان با شهدای والامقام است.
استان کرمانشاه از ابتدای دوارن دفاع مقدس تاکنون بیش از 10 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
شهرستان صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.