ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 49135
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۵۵
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
انتظارهای شنیدنی با صدای شهید حججی

انتظارهای شنیدنی با صدای شهید حججی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، با گذشت بیش از یک ماه از شهادت شهید محسن حججی در دفاع از حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، شهر همچنان در انتظار استقبال از پیکر شهید  هر روز طرحی نو در می‌اندازد تا شور و حال پذیرایی از شهید را در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، با گذشت بیش از یک ماه از شهادت شهید محسن حججی در دفاع از حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، شهر همچنان در انتظار استقبال از پیکر شهید  هر روز طرحی نو در می‌اندازد تا شور و حال پذیرایی از شهید را در همه جای ایران آکنده کند؛ طنین‌انداز شدن وصیت‌نامه شهید حججی با صدای خودش هر شنونده‌ای را چنان تحت تأثیر قرار داده بود که آوای دل‌نشینش تا همیشه در یادها باقی می‌ماند؛ گویی او پیش از رفتن فکر همه چیز را کرده بود و برای لحظه‌لحظه بعد از شهادتش برنامه چیده بود.

برای همسرش جداگانه پیام فرستاده بود و برای علیرضایش هم جدا؛ از فلسفه انتخاب اسمش برای پسر گفته بود و همسر را برای صبوری بعد شهادتش آماده کرده بود، با همه تواضعش برای روسفیدی در محضر اهل‌بیت به همسرش التماس دعا گفته بود و علی را برای پاک ماندن در یک جامعه سخت مهیا کرده بود.

حالا سایت شهید کاظمی ‌با همکاری مؤسسه شهید کاظمی ‌به یاد مدافع حرم شهید محسن حججی رزمنده دلاور لشکر عملیاتی زرهی 8 نجف اشرف، 5 قطعه فایل صوتی که از آخرین وصیت و مکالمه صوتی شهید انتخاب شده است را در قالب پیشواز و آوای انتظار برای ارائه به اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل و استفاده کلیه مشترکین تولید و ارائه نموده است ،کلیپ‌های صوتی که با درخواست دوست داران فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری ویژه مؤسسه شهید کاظمی ‌این کار در کمترین زمان ممکن پیگیری و آماده شده است.

این فایل‌ها با عناوین «لیاقت نوکری»، «روسفید»، «سختی جامعه»، «اسمت رو گذاشتم علی» و «اگر خدا عاشقت بشه» تولید و کدهای آن در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته است.

سایت شهید کاظمی ‌پیش از این برای اولین بار در سال 1392 پیشواز‌های شهید کاظمی ‌و شهید علمدار و در سال 1396 پیشواز شهید مهدی طهماسبی را برای مشترکین شبکه‌های تلفن همراه تولید و ارائه کرده بود و اکنون شهید محسن حججی چهارمین شهیدی است که صدای او در تلفن‌های همراه، مخاطبین را با انتظارهایی شنیدنی همراهی می‌کند.

سایت شهید کاظمی ‌در نظر دارد درآمد‌های حاصل از این پیشوازها را با همکاری مؤسسه شهید کاظمی‌ به رسم شهید جهادگر 25 ساله، شهید محسن حججی،  در امورات اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی به محرومین صرف نماید.

 کلیه مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل می‌توانند از طریق راهنماهای فعال‌سازی پیشواز ایرانسل و همراه اول، مخاطبین خود را از صحبت‌های ارزشمند این شهید بهره‌مند سازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.