ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49137
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۵۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
حمایت سیاسی یا اقتصادی؟/ بخش خصوصی از کدام کارنامه استاندار دفاع میکند؟

حمایت سیاسی یا اقتصادی؟/ بخش خصوصی از کدام کارنامه استاندار دفاع میکند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بام ایران خبر؛  با استقرار دولت دوازدهم و تشکیل کابینه گمانه زنی ها در خصوص برکناری یا جابجایی استانداران آغاز شده است. به موازات این موضوع، لابی و رایزنی شخصیتها و گروههای سیاسی برای انتخاب استاندار جدید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بام ایران خبر؛  با استقرار دولت دوازدهم و تشکیل کابینه گمانه زنی ها در خصوص برکناری یا جابجایی استانداران آغاز شده است. به موازات این موضوع، لابی و رایزنی شخصیتها و گروههای سیاسی برای انتخاب استاندار جدید چهارمحال و بختیاری نیز شدت گرفته است که این موضوع اگر در چارچوب منافع مردم صورت گیرد خیلی جای نقد باقی نمی گذارد و طبیعی به نظر می رسد. اما در حالی که بسیاری از حامیان دولت در استان چهارمحال و بختیاری میکوشند با تفکیک قائل شدن بین عملکرد قاسم سلیمانی دشتکی و تیم همراهش از رویکردهای دولت یازدهم، سطح رضایت از عملکرد دولت روحانی را بالا نگاه دارند که البته این موضوع فاقد وجاهت منطقی،سیاسی و مدیریتی است اما در این بین اعلام حمایت برخی از فعالین بخش خصوصی استان از استاندار جای تعجب فراوان دارد.

اخیرا جمعی از فعالین بخش خصوصی استان با ارسال نامه ای به اسحاق جهانگیری رضایت کامل خود از عملکرد قاسم سلیمانی دشتکی را اعلام داشته اند و خواستار تداوم و استمرار مدیریت وی در مقام استاندار چهارمحال و بختیاری شده اند. براستی امضا کنندگان نامه مذکور کدام شاخص اقتصادی استان را مطلوب میدانند؟ استمرار رتبه دوم بیکاری  در سطح کشوردر چند سال متوالی یا نرخ سرمایه گذاری در استان را ؟ حامیان استاندار در بخش خصوصی از کدام کارنامه حمایت میکنند؟ از شیب نزولی صادرات استان در چهارسال گذسته یا از رکود بی سابقه در صنایع و اقتصاد استان؟

پروژه های مصوب سفر استانی حسن روحانی به استان ،در چه وضعیتی قرار دارند؟ مگر قرار نبود پروژه های مهم تا پایان دولت یازدهم به اتمام برسند؟ آیا پروژه بن – بروجن به اتمام رسیده است؟ آیا راه آهن اصفهان-شهرکرد به بهره برداری رسیده و راه آهن چهارمحال- خوزستان اجرایی شده است؟ و …

اما این که تعدادی از عزیزان بخش خصوصی شرایط اقتصادی  که محصول عملکرد مدیریت ارشد استان است را رضایت بخش می دانند و در نامه خود به اسحاق جهانگیری از عبارت" رضایت کامل" استفاده کرده اند، جای تعجب دارد. امیدواریم مردم و سایر فعالین بخش خصوصی هم با آقایان هم نظر باشند. اما براستی این حمایت سیاسی است یا اقتصادی ؟ آیا تهیه این نامه بصورت خودجوش صورت گرفته است؟ ای کاش فعالین محترم بخش بخش خصوصی در نامه خود به آقای جهانگیری آنگونه که از یک فعال اقتصادی انتظار میرود با عدد، رقم و آمار علت حمایت خود را بیان میکردند تا هم مردم و هم آقای جهانگیری بدانند چرا باید استانداری قاسم سلیمانی دشتکی و صد البته تیم مدیریتی همراه وی استمرار یابد.

احمد شیرانی تک آبی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.