ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49156
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۱۸
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تشییع پیکر شهید جانباز “کرمی” در کرمانشاه برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر شهید جانباز “کرمی” در کرمانشاه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام هادی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید منصور علی کرمی فردا جمعه ساعت 10 صبح در مزار شهدای کرمانشاه برگزار می‎شود. مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت: منصور علی کرمی جانباز قطع دو دست 70 درصد کرمانشاهی دیروز پس از سال‌ها افتخار جانبازی در […]

حجت‌الاسلام هادی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید منصور علی کرمی فردا جمعه ساعت 10 صبح در مزار شهدای کرمانشاه برگزار می‎شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت: منصور علی کرمی جانباز قطع دو دست 70 درصد کرمانشاهی دیروز پس از سال‌ها افتخار جانبازی در کرمانشاه به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

وی افزود: این جانباز رشید اسلام در سال 1338 در شهرستان کرمانشاه دیده به جهان گشود و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و در عملیات خنثی‌سازی مین در منطقه غرب سرپل‌ذهاب به درجه جانبازی نائل آمد.

عسگری اظهار کرد: شهید کرمی پس از 34 سال‌ تحمل درد و رنج روز گذشته در سن 58 سالگی به یاران شهیدش ملحق شد.

وی افزود: از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت می‌شود که امیدوارم با حضور باشکوه خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار را ورق بزنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.