ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49169
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
انتشار ویژه نامه‌ی “نغمه‌ جاودانه” + فایل دانلود

انتشار ویژه نامه‌ی “نغمه‌ جاودانه” + فایل دانلود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، نغمه‌ جاودانه ویژه نامه‌ی هشتمین همایش سراسری مداحان شهید و ایثارگر کشور بود که 20 شهریور ماه سال جاری در مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار گردید. این ویژه‌نامه‌ به همت گروه فرهنگی آناج و در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، نغمه‌ جاودانه ویژه نامه‌ی هشتمین همایش سراسری مداحان شهید و ایثارگر کشور بود که 20 شهریور ماه سال جاری در مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار گردید.

این ویژه‌نامه‌ به همت گروه فرهنگی آناج و در 24 صفحه چاپ شده که در ابتدا بیانات امام خامنه‌ای در جمع مداحان و اشاره به رسالت خطیر ایشان شده است. رویا سلمانی در سخن سردبیر به تبیین اهداف کلی نشریه پرداخته، سپس بخشی از مجموعه مصاحبه‌های حاج اسماعیل وکیل‌زاده در خصوص مداح شهید و رزمنده لشکر 31 عاشورا حاج رضا داروئیان با عنوان "با یک دست هم می‌توان جنگید" درج گردیده است.

"به خود امام حسین(ع) هم تریبون بدهیم" عنوان مطلبی است که غلامرضا سیفی فعال فرهنگی-رسانه‌ای در خصوص آسیب‌شناسی مادحان نگاشته است. همچنین "موتور محرک ما در جبهه‌ها ذکر امام حسین(ع) بود" عنوان مصاحبه‌ای است که با جانباز مداح حاج مقصود پور رادی توسط کاوه صدق روحی و پویا میرزا علیلو گرفته شده است.

"اگر شهید نشوم می‌میرم" گفت‌وگوی ویژه‌ی حسین وحید رضایی با خانواده‌ی مداح شهید حاج عباس عبدالهی است که در شش صفحه به ترسیم نمایی از زندگی و روحیات این مداح شهید مدافع حرم پرداخته است.

"نکوداشتی برای حنجره‌های زخمی"، "می‌گفت کارش در این دنیا تمام شده است"، "مردانه پای آرمان‌هایش ایستاد"، "مرثیه‌ای که جاودانه شد" و "حنجره‌های زخمی جامع‌ترین مرجع مداحان شهید لشکر 31 عاشورا" عناوین مطالب دیگری است که در این نشریه درج گردیده است.

طراحی و صفحه آرایی این نشریه نیز توسط فرزاد نریمان‌زاده انجام صورت گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.