ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49175
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
44 کشور در جنگ تحمیلی عراق را تجهیز کردند

44 کشور در جنگ تحمیلی عراق را تجهیز کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه نیر در یادواره شهدا آبروی کوچه ها و افتخار محله ها که در روستای قلعه جوق کورائیم برگزار شد اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه نیر در یادواره شهدا آبروی کوچه ها و افتخار محله ها که در روستای قلعه جوق کورائیم برگزار شد اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.
 

وی گفت: در جنگ تحمیلی صدام با حمایت 44 کشور جهان مدعی بود سه روزه تهران را تسخیر می‌کند اما جوهره و غیرتی که ارتش، سپاه، بسیج و نیروی نظامی داشت باعث برهم خوردن محاسبات آنان شد و در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع جانانه از میهن اسلامی سبب شد حتی یک وجب از خاک کشورمان در اختیارشان قرار نگیرد.

 

بنیادی تصریح کرد: آرامش حاکم در کشور ایران اسلامی را مرهون مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد و افزود: امروزه در دنیا شاهد سرتعظیم قدرت های جهانی در مقابل ایران عزیزمان هستیم، این عزت ملی و استقلال را مدیون دوراندیشی و رهنمود های ارزشمند مقام معظم رهبری می دانیم.

 

وی گفت: عزت و شکوهی که اکنون در دنیا برای مملکت ما وجود دارد همگی مرهون خون شهدا هستیم و تا زمانی که فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در جامعه وجود دارد کسی نمی تواند چشم طمعی به این مملکت داشته باشد و اگر این فرهنگ از جامعه برود ذلت و خواری نصیب ما خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ما افرادی بودند که در اوج مأموریت تخصصی و کار، همه چیز خود را رها کرده و به سوریه رفتند، گفت: مدافعان حرم در سوریه مایه امنیت کشور هستند.

 

بنیادی افزود: شهدای مدافعان حرم با گذشت جان و مال خود درس شجاعت و ایثار را به همگان یاد دادند و به راستی این شهدا نماد حقیقی شجاعت و ایثار هستند و ما قدردان خون این شهدای والامقام هستیم.

 

وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام هم‌اکنون با جان و دل از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند و در سایه این رزمندگان شجاع و دلاور بوده که امنیت و اقتدار امروزه در کشورمان حاکم است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: شهدای مدافعان حرم درس بزرگ گذشت و ایثار را به ما یاد دادند و با جان و دل از حرم بی بی دو عالم، حضرت زینب(س) دفاع کرده‌اند و ما قدردان خون این شهدا هستیم.

 

وی گفت: امروزه ایران به برکت فداکاری و جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس امن‌ترین کشور دنیا است.

 

بنیادی با بیان اینکه جریان آمریکایی، صهیونیستی داعش می خواهد آبروی اسلام را بریزد، گفت: آنان می خواهند اسلام را یک دین خشن و آدم کش معرفی کنند و از سوی دیگر خیال صهیونیست ها را نیز راحت کرده اند و بنا دارند رژیمی چون صدام آدم کش بنیان نهند.

 

وی به اهمیت ادامه دادن راه شهدا اشاره کرد و گفت: اکنون وظیفه ما مسلمانان این است که در برابر تهاجم سنگین دشمنان ایستادگی کرده و با پیروی از ولایت فقیه و عمل کردن به وصایای شهدا افکار پلید دشمنان را خنثی نماییم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.