ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49194
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
امنیت پایدار مرهون از خود گذشتگی شهدا و جانبازان

امنیت پایدار مرهون از خود گذشتگی شهدا و جانبازان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرمانده انتظامی مازندران به منظور قدردانی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، با حضور در منزل شهید محمدابراهیم خلیلی و جانباز محمدرضا خادمیان با خانواده این شهید والامقام و جانباز سرافراز در شهرستان بهشهر دیدار و از آنان دلجویی کرد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرمانده انتظامی مازندران به منظور قدردانی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، با حضور در منزل شهید محمدابراهیم خلیلی و جانباز محمدرضا خادمیان با خانواده این شهید والامقام و جانباز سرافراز در شهرستان بهشهر دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سردار سید محمود میرفیضی در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به عنوان پرچم دار و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تجلیل از خانواده‌های این عزیزان یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون خون‌های پاک و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان است که سرمایه‌های ارزشمند و معنوی نظامند و امید است همه ما از ادامه دهندگان واقعی راه این عزیزان باشیم.

در پایان این دیدار با اهدا هدایا و لوح تقدیر از خانواده شهید محمدابراهیم خلیلی و جانباز محمدرضا خادمیان قدردانی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.