ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49196
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
روستای «البغیلیه» در آستانه آزادسازی/ارتش سوریه خود را به رود فرات رساند

روستای «البغیلیه» در آستانه آزادسازی/ارتش سوریه خود را به رود فرات رساند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و متحدین آن امروز پنجشنبه در ادامه عملیات خود در استان دیرالزور موفق به پیشروی شدند. گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی گزارش داد که نیروهای سوری امروز ظهر موفق شدند کنترل بیشتر مناطق روستای «البغیلیه» را به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و متحدین آن امروز پنجشنبه در ادامه عملیات خود در استان دیرالزور موفق به پیشروی شدند.

گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی گزارش داد که نیروهای سوری امروز ظهر موفق شدند کنترل بیشتر مناطق روستای «البغیلیه» را به دست گیرند.

ارتش سوریه کنترل منطقه ای را به دست گرفته که از ارتفاعات «الرواد» امتداد دارد و به محله «الشرقیه» و منطقه شعیب میرسد.

نیروهای سوری بدین ترتیب موفق شدند کنترل منطقه ای را بدست گیرند که در حد فاصل راه اصلی این روستا و منطقه البادیه قرار دارد.

منطقه واقع در شرق راه اصلی البغیلیه تا رود فرات نیز در اشغال داعش قرار دارد.

نیروهای مقاومت امروز همچنین توانستند منطقه الرواد را از تروریستهای داعش پس بگیرند.

شبکه خبری المیادین هم اعلام کرد که ارتش سوریه از سمت ایستگاه آب سنجی البغیلیه واقع در شمال دیرالزور موفق شده است خود را به کرانه رود فرات برساند.

همزمان با پیشروی ارتش سوریه، عناصر داعش نیز بر تعداد ایست و بازرسهای خود در شهرک «أبو حردوب» و روستای «الطیانه» در جنوب شهر دیرالزور افزوده است(جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.