ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 49244
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی یک نماد است و منحصر به فرد نیست

شهید حججی یک نماد است و منحصر به فرد نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حاجی زاده در جشن تولد چهار سالگی دکتر سلام اظهار داشت: امروز اگر پیشرفت در صنایع موشک به اینجا رسیده است افرادی زیادی زحمت کشیده اند و نماد آنها شهید تهرانی مقدم است. وی […]

شهید حججی یک نماد است و منحصر به فرد نیستبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حاجی زاده در جشن تولد چهار سالگی دکتر سلام اظهار داشت: امروز اگر پیشرفت در صنایع موشک به اینجا رسیده است افرادی زیادی زحمت کشیده اند و نماد آنها شهید تهرانی مقدم است.

وی افزود: یکی از کسانی که باعث شد موشک تا این حد گسترش پیدا کند و نام او هیچ جا برده نشد و همچنان گمنام است آقای قالیباف است.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه شهید حججی یک نماد است و منحصر به فرد نیست، خاطرنشان کرد:  ما با این بچه ها زندگی می‌کنیم در هر یگانی که می رویم صدها از این حججی ها می بینیم.

وی با بیان اینکه ما هم مشتری دکتر سلام هستیم، گفت: قالیباف وقتی فرمانده بود بنیانی نهاد که ما امروز در هر شهر و شهرستان و استان یک پایگاه داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.