ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49272
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
آموزش پرورش لرستان، دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی

آموزش پرورش لرستان، دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در مراسمی که ظهر امروز با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان برگزار شد، آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر گروه علمی، فرهنگی و آموزشی بیستمین جشنواره شهید رجایی معرفی شد. مدیر کل آموزش و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در مراسمی که ظهر امروز با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان برگزار شد، آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر گروه علمی، فرهنگی و آموزشی بیستمین جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به ارزیابی عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی استان در ۲ حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی افزود: آموزش و پرورش لرستان توانست با وحدت، انسجام و همدلی عنوان برتر دستگاه‌های اجرایی را در بیستمین جشنواره شهید رجایی به خود اختصاص دهد.

وی بر این نکته تاکید کرد که کسب این افتخار در آموزش و پرورش لرستان بی سابقه بوده است و افزود: این جشنواره هر ساله با هدف شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

دریکوند توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری، مهرورزی و خدمت به مردم در نظام اداری، توسعه و ترویج فرهنگ کار تیمی به جای فرهنگ کار فردی، ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی و آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه‌ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی را از جمله اهداف دیگر این جشنواره برشمرد و ادامه داد: آموزش و پرورش نشان داده که می‌توان با وحدت، مشارکت گروهی، هم افزایی و همدلی افتخارات بزرگی را کسب کرد و شیرینی این رویداد مهر تایید خدمت رسانی صادقانه دستگاه آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت نسل آینده ساز و تکریم ارباب رجوع و شفافیت در انجام ماموریت‌های محوله است.

وی در پایان از تلاش‌های ارزنده کارکنان ستادی و صف آموزش و پرورش تجلیل کرد و افزود: آموزش و پرورش نشان داده است که همواره در خدمت رسانی به مردم پیشگام و پیشتاز بوده و خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.