ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49280
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
تیلرسون: باید تهدید ایران را به صورت کلی در نظر گرفت، نه تنها از بُعد هسته‌ای

تیلرسون: باید تهدید ایران را به صورت کلی در نظر گرفت، نه تنها از بُعد هسته‌ای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا، امروز (پنج‌شنبه) در نشست خبری مشترک خود با همتای انگلیسی‌اش، در لندن اظهار کرد با بوریس جانسون درباره آنچه «اقدامات بی‌ثبات‌کننده و تهدید ایران» برای یمن و دیگر مناطق جهان خواند، گفتگو کرده […]

تیلرسون: باید تهدید ایران را به صورت کلی در نظر گرفت، نه تنها از بُعد هسته‌ایبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا، امروز (پنج‌شنبه) در نشست خبری مشترک خود با همتای انگلیسی‌اش، در لندن اظهار کرد با بوریس جانسون درباره آنچه «اقدامات بی‌ثبات‌کننده و تهدید ایران» برای یمن و دیگر مناطق جهان خواند، گفتگو کرده است.

تیلرسون در این نشست خبری مدعی شد: ما معتقدیم که باید تهدید ایران را به صورت کلی در نظر گرفت، نه فقط از منظر هسته‌ای. زمانی که برجام میان ایران و اعضای گروه 1+5 امضا شد، یکی از انتظارات این بود که این توافق به ثبات منطقه کمک کند؛ اما اقدامات ایران تاکنون این انتظار را برآورده نکرده است. اقدامات ایران نه تنها باعث ثبات منطقه نیست، بلکه تهدیدی برای آن است.

وزیر خارجه انگلیس نیز در این کنفرانس خبری تصریح کرد: بحران امروز کره شمالی، به خوبی اهمیت ساز و کاری مانند برجام را نشان می‌دهد.

جانسون درباره توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 نیز گفت: یک بُعد برجام این است که ایران باید به تعهداتش پایبند باشد و از ماجراجویی در کشورهای مختلف مانند یمن و سوریه دست بردارد. بُعد دیگر آن این است که ما معتقدیم ایران با ۸۰ میلیون جمعیت که اغلب آن‌ها جوان هستند، می‌تواند مسیر دیگری انتخاب کند. بنابراین آنها (ایرانی‌ها) باید ببینند که دارند از برجام منتفع می‌شوند. این نکته‌ای است که به وزیر خارجه آمریکا هم گفته‌ایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.