ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49302
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
دبیرکل انصارالله یمن:هرگونه حمله به الحدیده را تلافی می کنیم

دبیرکل انصارالله یمن:هرگونه حمله به الحدیده را تلافی می کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پنجشنبه شب ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» به ادامه حملات ائتلاف عربی – آمریکایی علیه یمن اشاره کرد و گفت: اگر آنها می خواهند نفتکش های شان سالم بماند، باید از حمله به الحدیده خودداری کنند. دبیرکل جنبش انصارالله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پنجشنبه شب ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» به ادامه حملات ائتلاف عربی – آمریکایی علیه یمن اشاره کرد و گفت: اگر آنها می خواهند نفتکش های شان سالم بماند، باید از حمله به الحدیده خودداری کنند.
دبیرکل جنبش انصارالله یمن همچنین از افزایش برد موشکی این کشور خبر داد و گفت که امارات و عربستان به عنوان متجاوزان به کشورما در تیررس موشک های یمنی قرار دارند. از این پس امارات برای سرمایه گذاری شرکت های خارجی نا امن است.
وی با بیان اینکه برد موشکی یمن از ریاض فراتر رفته و روند تولید موشک ها رو به گسترش است تاکید کرد که کشورما برای افزایش برد توان موشکی به هر نقطه ای در عربستان و امارات تلاش می کند.
دبیرکل انصارالله همچنین گفت که عربستان و امارات می کوشند شکست های خود در عراق و سوریه را در یمن جبران کنند.
وی همچنین از تلاش ارتش و کمیته های مردمی یمن برای مدرن کردن سامانه پدافند هوایی این کشور برای مقابله با هواپیماهای پیشرفته آمریکایی خبرداد.
الحوثی یادآورشد:نیروهای مردمی یمن پهپادهایی در اختیار دارند که صدها کیلومتر در داخل خاک عربستان پرواز کرده و به زودی اهداف جدیدی را مورد حمله قرار خواهند داد .
وی در عین حال تاکید کرد:آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل بروز مشکلات و گرفتارها و بحران های منطقه ای هستند و برای سلطه بر منطقه تلاش می کنند.
بدرالدین الحوثی افزود: استقامت در سوریه، عراق و لبنان و پایداری ملت بزرگ یمن موجب تضعیف برنامه آمریکا در منطقه شده است.
وی همچنین با بیان اینکه نظام عربستان سیاست های خصمانه و سرکوب گرانه و دیکتاتوری علیه ملت خود اعمال می کند گفت که دولت سعودی مشوق حملات تکفیری علیه اسماعیلی ها در منطقه نجران است.
وی همچنین گفت که تفاهم میان انصار الله و حزب کنگره موجب ثبات سیاسی و اجتماعی شده است.
وی تاکید کرد که مصلحت همه طرف ها در یمن در گرو همکاری و افزایش تلاش ها علیه متجاوزان است و عقلای انصارالله و حزب کنگره برای بهبود امور تلاش می کنند.
عبدالملک الحوثی همچنین از هرگونه تلاش برای ایجاد وحدت و تفاهم میان مردم یمن استقبال کرد.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی که هیچ دستاوری برای سعودی و متحدانش نداشته تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی مردم این کشور شده است.
شبد**1480**1010
مترجم:غلامرضا رفیع**انتشار:حسن معظمی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.