ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49313
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره 1400 شهید دشت ورامین برگزار شد

یادواره 1400 شهید دشت ورامین برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پنجشنه شب ایرنا، این مراسم شامگاه پنجشنبه در مسجد روستای دهماسین از توابع شهرستان پیشوا با یاد وخاطره شهیدان دشت ورامین گرامی داشته شد.امام جمعه شهرستان پیشوا در این مراسم گفت: ازابتدای تاریخ خلقت آدم، از دوران هابیل و قابیل ،دوران حضرت نوح ، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پنجشنه شب ایرنا، این مراسم شامگاه پنجشنبه در مسجد روستای دهماسین از توابع شهرستان پیشوا با یاد وخاطره شهیدان دشت ورامین گرامی داشته شد.
امام جمعه شهرستان پیشوا در این مراسم گفت: ازابتدای تاریخ خلقت آدم، از دوران هابیل و قابیل ،دوران حضرت نوح ، حضرت موسی و فراعنه و حتی نبی مکرم اسلام (ص) تاکنون تقابلی مانند امروز بین حق و باطل شاهد نبوده ایم .
حجت الاسلام روح الله باقری افزود: امروز حق به فرماندهی ایران و کشورهای اسلامی و باطل به سرگردگی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و شجره ملعونه سعودی ها در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند تا نشانه های ظهور را محقق کنند .
وی تصریح کرد:گمشده امروز جامعه و ملت های مسلمان مساله شهادت است و این مسیر را امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی خود روشن ساختند.
باقری توضیح داد: راه شهادتی را که امام راحل آن را زنده کرده است فقط مختص مردم ایران نیست بلکه تمام ملت های مسلمان از لبنان ، افغانستان ، عراق ، پاکستان ، هندوستان ، یمن و میانمار در این مسیر گام بر می دارند و در مقابل باطل به سرکردگی آمریکا و اسرائیل قد علم می کنند.
وی تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ کس جرات نمی کرد تا در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادگی کرده و ملت های مسلمان مشت های خود را مقابل آنها (آمریکا و اسرائیل) گره کند و این مهم به برکت حضور امام خمینی (ره) میسر شد.
امام جمعه پیشوا ادامه داد: امروز لشکر فاطمیون ، زینبیون ، حیدریون و مدافعین حرم لشکر اسلام هستند و از اسلام در برابر هجمه های استکبار حراست می کنند.
همچنین در این مراسم از خانواده معظم شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم تقدیر شد.
خبرنگار: سیدحسن میری**انتشار:حسن معظمی
شبد**تهرام/7254 **1010

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.