ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4932
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
پنج دقیقه با مدافعان حرم در نمایشگاه کتاب

پنج دقیقه با مدافعان حرم در نمایشگاه کتاب

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از نکات جالب نمایشگاه کتاب امسال، برگزاری نمایشگاه مدافعان حرم در کنار این نمایشگاه است. در نمایشگاه مدافعان حرم، مخاطب در مدت پنج دقیقه در موقعیت جنگ مدافعان حرم با مزدوران تکفیری و داعشی قرار می‌گیرند و پیامها، سختیها، و جنایتهایی […]

پنج دقیقه با مدافعان حرم در نمایشگاه کتاببه گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از نکات جالب نمایشگاه کتاب امسال، برگزاری نمایشگاه مدافعان حرم در کنار این نمایشگاه است. در نمایشگاه مدافعان حرم، مخاطب در مدت پنج دقیقه در موقعیت جنگ مدافعان حرم با مزدوران تکفیری و داعشی قرار می‌گیرند و پیامها، سختیها، و جنایتهایی که به مدافعان حرم وارد می‌شود را از نزدیک با دیدن نمایش «پرفورمنس آرت» می‌بینند.این نمایش تنها پنج دقیقه وقت مخاطبین را می‌گیرد.

نمایشگاه مدافعان حرم دارای غرفه‌های متنوعی برای آشنایی بهتر مخاطبان با فضای جنگ است از جمله، غرفه کتاب مدافعان که دربارۀ وصیت نامه شهدای مدافع حرم است، غرفه عکاسی مدافعان حرم که در این غرفه نمادهای مدافعین حرم تبعین شده و علاقه‌مندان در آن به عنوان مدافع حرم افتخاری عکس می‌گیرند.

در سایر غرفه‌ها، کارهای متنوع دیگری ازجمله بافت پرچم برای حرم حضرت زینب (س) توسط مردم، ساخت سردیس مدافعان حرم، کیوکسهای رسانه‌های دیجیتالی برای انتقال اطلاعات و پیامها به تلفن همراه و فلش علاقه مندان در حال برگزاری است.
 
منبع: تسنیم
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن