ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 49338
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۱۶
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :
“ایمان و ایثار” شهید حججی را سرافراز کرد

“ایمان و ایثار” شهید حججی را سرافراز کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، آیت‌الله علیرضا اسلامیان شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای مهدیه با اشاره به فضای مسموم مجازی اظهار داشت: امروز فضای مسموم مجازی بلایی برای کشور شده است و یکی از فضاهایی که شبهات ایجاد می‌کند همین فضای مجازی است. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، آیت‌الله علیرضا اسلامیان شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای مهدیه با اشاره به فضای مسموم مجازی اظهار داشت: امروز فضای مسموم مجازی بلایی برای کشور شده است و یکی از فضاهایی که شبهات ایجاد می‌کند همین فضای مجازی است.

وی افزود: در کشورهای تولید کننده برنامه‌ها و فضای مجازی اگر پدری به فرزندش اجازه استفاده از این برنامه‌ها را بدهد صلب صلاحیت می‌شود اما ببینید چگونه فرزندان ما را جذب این برنامه‌ها کرده‌اند و اینترنت را نیمه شب برای آن‌ها رایگان می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دهه امامت و ولایت بیان کرد: دشمن با نماز، روزه، حج و قرآن ما مشکل ندارد، مشکل دشمن با مسئله امامت است و این دشمنی‌ها از زمان پیامبر(ص) و در طول تاریخ بوده است و ما در این راه شهیدان زیادی فدا کردیم و امروز دشمن روی این مسئله سیاست دارد.

اسلامیان با بیان اینکه دشمن امروزعربستان را حمایت و تقویت می‌کند، خاطرنشان کرد: عربستانی که بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده به کشورهای مظلوم لشکرکشی می‌کند و آمریکا پول، سلاح و رسانه در اختیارش می‌گذارد.

وی با اشاره به قتل عام مردم مظلوم میانمار گفت: امروز در میانمار معامله‌ای با مردم می‌شود که روی تاریخ را سیاه کرده است و کسی جرات نفس کشیدن ندارد و عربستانی که ادای ریاست و رهبری عالم را می‌کند حرفی نمی‌زند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر امروز دشمنان اسلام با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی می‌کند خیلی سادگی است.

اسلامیان ادامه داد: ماهیتا استکبار با اسلام مخالف است چرا که ماهیت اسلام علوی و امامت و ولایت فقیه سازش با استکبار را نمی‌پذیرد و اگر روزی بنابر سازش شد ما باید به خودمان شک کنیم و اینجاست که ما باید ارزش شهدا را بیشتر بدانیم.

وی با بیان اینکه شهدای ما جان خود را فدا کردند برای اینکه انقلابمان انقلاب متکی بر امامت بماند، افزود: مسئولان ما بودجه فرهنگی که در برخی مواقع در جای درست هزینه نمی‌شود را برای جمع‌آوری وصایای شهدا هزینه کنند تا مردم بدانند شهدا برای چه از جان خود گذشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهدای مدافع حرم بیان کرد: امروز که فرزندان این ملت برای دفاع از حرم به سوریه می‌روند اوج نامردی است اگر کسی فکر کند برای پول از جان خودشان می‌گذرند.

اسلامیان با اشاره به شهید حججی خاطرنشان کرد: شهید حججی افتخار کشور است چرا که یک جوان حسینی و ولایتی با شجاعت تمام در مقابل یک داعشی خبیث ایستاد، آنچه حججی و شهدای دیگر را سرافراز نگه داشت ایثار و ایمان و اعتقاداتشان بود که در مقابل آن خبیث جنایتگار سربلند ایستادگی کرد.

وی گفت: دشمن فهمید قامت استوار شهید حججی، اعتقاداتش به دین و ولایت فقیه او را در مقابل این دشمنان استوار و مقاوم نگه داشته است، شهدای ما را اعتقادات و ایمانشان تربیت و تقویت کرده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.