ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49387
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۵
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
تحرکات مشکوک داعش در جنوب الرمادی و حمله توپخانه‌ای آمریکایی

تحرکات مشکوک داعش در جنوب الرمادی و حمله توپخانه‌ای آمریکایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی در داخل پایگاه «الحبانیة» در داخل استان «الانبار» عراق اعلام کرد که توپخانه‌های آمریکا منطقه «الطاش» در جنوب «الرمادی» را به دلیل نفوذ تکفیری‌های داعش به این منطقه هدف قرار دادند. این منبع در گفت‌وگو با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی در داخل پایگاه «الحبانیة» در داخل استان «الانبار» عراق اعلام کرد که توپخانه‌های آمریکا منطقه «الطاش» در جنوب «الرمادی» را به دلیل نفوذ تکفیری‌های داعش به این منطقه هدف قرار دادند.

این منبع در گفت‌وگو با «بغداد الیوم» اظهار داشت: توپخانه آمریکایی، منطقه الطاش در جنوب الرمادی را پس از نفوذ داعش به این منطقه، به شدت بمباران کرد.

بر اساس این گزارش، این اقدام پس از آن صورت گرفت که پهپادهایی که در حال پرواز بر فرار این منطقه بودند، تحرکات مشکوکی را مخابره کردند.

به گفته منابع آگاه امنیتی عناصر داعش، در حال حاضر در مناطق صحرایی در نزدیکی شهرهای آزاده شده در الانبار، مستقرند و هر از چند گاهی، تحرکاتی را علیه امنیت این استان انجام می‌دهند. با وجود حملات و عملیات‌های پراکنده ارتش عراق در این مناطق صحرایی، هنوز «حیدر العبادی» فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق، ساعت صفر عملیات اصلی آزادسازی این مناطق را صادر نکرده است.

به نظر می‌رسد که قصد نخست‌وزیر عراق این است که ابتدا، منطقه «الحویجة» در استان کرکوک را کاملا آزاد کند و سپس به مناطق باقی مانده در استان الانبار، بپردازد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.