ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49408
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۹
  • 169 بازدید
  • ارسال توسط :
ایجاد 60 هزار فرصت شغلی برای فرزندان ایثارگر طی 3 سال گذشته/پرداخت مطالبات سال 95 خانواده معظم شهدا آغاز شد

ایجاد 60 هزار فرصت شغلی برای فرزندان ایثارگر طی 3 سال گذشته/پرداخت مطالبات سال 95 خانواده معظم شهدا آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت شاهد‌ رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم. ایجاد 60 هزار فرصت شغلی برای فرزندان ایثارگر طی 3 سال گذشته حجت الاسلام […]

ایجاد 60 هزار فرصت شغلی برای فرزندان ایثارگر طی 3 سال گذشته/پرداخت مطالبات سال 95 خانواده معظم شهدا آغاز شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته ای که گذشت شاهد‌ رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

ایجاد 60 هزار فرصت شغلی برای فرزندان ایثارگر طی 3 سال گذشته

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: اشتغال، یکی از دغدغه‌های جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران است، به طوریکه در 3 سال گذشته حدود 60 هزارفرصت شغلی برای فرزندان ایثارگر ایجاد شده، اما هم اکنون همان میزان از فرزندان شاهد و ایثارگر نیز نیازمند شغل هستند.

پرداخت مطالبات سال 95 خانواده معظم شهدا آغاز شد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وعده پرداخت معوقات خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: در ادامه پرداخت معوقات خانواده شهدا که در دولت یازدهم اجرایی شد، پرداخت مطالبات سال 1395 خانواده شهدا در 20 استان کشور از نیمه شهریور ماه سال جاری آغاز شد.

وی افزود: مطالبات سال‌های 1393 و 1394 نیز پرداخت شد که مجموع معوقات و مطالبات پرداخت شده در دولت یازدهم بالغ بر 5000 میلیارد تومان بوده است.

عدم پرداخت مطالبات ایثارگران در طول سال‌های گذشته باعث نارضایتی ایثارگران شده بود

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: عدم پرداخت مطالبات ایثارگران در طول سال‌های گذشته باعث نارضایتی ایثارگران شده بود که در این راستا و با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط بنیاد، معوقات سال‌های 1376 تا 1392 خانواده‌های معظم شهدا که در دولت‌های مختلف به علت بار سنگین مالی پرداخت نشده بود، در دولت تدبیر و امید پرداخت شد.

وی با اشاره به اولویت استان‌های محروم و کم برخوردار در پرداخت معوقات بیان کرد: پرداخت مطالبات خانواده شهدا در 20 استان کشور شامل سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، کردستان، گلستان، لرستان، کرمانشاه، اردبیل، سمنان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، مرکزی، شهرستان‌های استان تهران، زنجان، قزوین، البرز و یزد آغاز شده است و مطالبات نیز در سایر استان‌ها تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.