ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49412
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۲۴
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
جمهوری اسلامی ایران در جهان به قدرت بزرگ تبدیل شده است

جمهوری اسلامی ایران در جهان به قدرت بزرگ تبدیل شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام صفرعلی مرادی شامگاه پنجشنبه طی سخنانی در یادواره شهیدان ترور و 110 شهید محدوده پایگاه بسیج شهید آیت الله سعیدی کاشان علت این موفقیت را داشتن مرجعیت دینی شیعه، بسیج مردمی و مساجد بیان کرد و افزود: کشور سوریه از این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام صفرعلی مرادی شامگاه پنجشنبه طی سخنانی در یادواره شهیدان ترور و 110 شهید محدوده پایگاه بسیج شهید آیت الله سعیدی کاشان علت این موفقیت را داشتن مرجعیت دینی شیعه، بسیج مردمی و مساجد بیان کرد و افزود: کشور سوریه از این سه مولفه محروم بود.
وی تاکید کرد: رسانه های همسوی بیگانه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و حتی امروز با جنگ نرم در فضا مجازی و شبکه های ماهواره ای به دنبال تضعیف این مولفه ها در ایران هستند.
حجت الاسلام مرادی شجاعت، غیرمندی، استقامت، جوانمردی و روحیه سلحشوری جوانان ایران زمین در دوران هشت سال دفاع مقدس را ستود و اظهار کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در برابر صدام بعثی که در واقع آمریکا و کشورهای اروپایی و غربی از او حمایت می کردند، دوست و دشمن را در جهان شگفت زده کرد.
وی تاکید کرد: دشمنان همواره درصدد تضعیف جایگاه مرجعیت و جهاد در ایران اسلامی بوده و هستند و امروز هم برای نابودی باورهای دینی جوانان و نسلی که پویندگان و ادامه دهندگان راه شهدا هستند، تلاش می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان جزیره امن منطقه یاد کرد و گفت: امروز که مردم در کشورهای یمن، عراق ، سوریه، افغانستان و میانمار دچار بحران شده اند با وجودی دشمن با انواع سلاح ها دور تا دور ایران صف کشیده اما به علت ایستادگی و استقامت مردم در دوران دفاع مقدس جرات تعرض ندارد.
وی امنیت امروز ایران را از برکت خون پاک شهیدان و جانفشانی های خانواده رزمندگان و ایثارگران دانست و گفت: نه تنها ایران در امنیت و آسایش است، بلکه عراق، سوریه، یمن و برخی از کشورهای دیگر در سایه امنیت و اقتدار بازدارندگی ایران، زندگی می‌کنند.
یادواره شهیدان ترور و 110 شهید محدوده پایگاه بسیج شهید آیت الله سعیدی حوزه امام حیسن (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان که با مداحی، اجرای نمایشنامه و روایت گری یادگاران دوران دفاع مقدس همراه بود با حضور خانواده معظم شهیدان، ایثارگران و برخی محلی در مدرسه آسیه این شهر برگزار شد.
شهرستان کاشان بیش از 1700 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
6136 * خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار: سلطانمرادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.