ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49501
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
نام جایزه صلح نوبل را به جایزه همراهی با استکبار جهانی تغییر دهند

نام جایزه صلح نوبل را به جایزه همراهی با استکبار جهانی تغییر دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدحسینیان در خطبه‌های وحدت‌بخش و دشمن‌شکن ظهر امروز نماز جمعه دامغان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، با اشاره به فجایع انسانی و کشتار بی‌رحمانه مسلمانان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدحسینیان در خطبه‌های وحدت‌بخش و دشمن‌شکن ظهر امروز نماز جمعه دامغان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، با اشاره به فجایع انسانی و کشتار بی‌رحمانه مسلمانان و آواره کردن آنان در سایه سکوت و همراهی مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی، اظهار داشت: فجایع میانمار و بی‌تفاوتی مدعیانی که گاه به خاطر مجازات یک مجرم در کشوری جنجال بپا می‌کنند؛ ننگ جامعه بشری است.

امام‌جمعه دامغان با اشاره به اعطای جایزه صلح نوبل در سال‌های اخیر به جنایتکارانی همچون باراک اوباما و آنگ سان سوچی، رهبر جنایتکار دولت میانمار برخلاف ماهیت اصلی این جایزه، خاطرنشان کرد: بهتر است نام جایزه صلح نوبل را به جایزه همراهی با استکبار جهانی تغییر دهند، این زن بی‌رحم و کودک کش ننگی برای انسانیت است.

خطیب نماز جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع)، گفت: قیام کربلا و سیره عملی سیدالشهدا (ع) وفا و حریت و چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما آموخت، همانا کرامت انسانی در لحظه‌لحظه عاشورای حسینی موج می‌زند.

وی با بیان اینکه روحانیان و مبلغان باید فرصت ایام سوگواری محرم و صفر و منابر و مجالس آن را برای هدایت فکری و سیاسی جامعه و روشنگری و آگاهی بخشی غنیمت بشمارند، اضافه کرد: امام حسین (ع) با خانواده و همه یاران حقیقی‌اش به میدان آمد و جان فدا نمود تا به ما درصحنه بودن برای دفاع از ولایت و دین و انسانیت را بیاموزد.

امام‌جمعه موقت گرمسار: داعش اسلام را به جهان معرفی می‌کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن فریدون امام‌جمعه موقت گرمسار در خطبه‌های ای هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نشست اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: مسئولان باید در اداره کشور همواره روحیه انقلابی خود را حفظ کنند و مانع از تجاوز دشمن به حریم‌های این کشور شوند.

وی افزود: انقلاب یعنی جوش خروش برای به دست آوردن و تحقق هدفی روشن که می‌تواند زمینه‌ساز آزادی، توسعه و پیشرفت باشد.

امام‌جمعه موقت گرمسار با اشاره به اینکه برخی درصدد دگرگونی انقلاب اسلامی هستند یادآور شد: این انقلاب وابسته به اصول اسلامی است و به‌راحتی نابود نمی‌شود و به همین سبب دشمنان این انقلاب درصدد کمرنگ کردن آرمان‌ها و عقاید مردم هستند.

وی با بیان اینکه اسلام ناب محمدی (ص) امروز به جهانیان بیش از گذشته معرفی می‌شود گفت: این شناسایی به سبب اقدامات جنایت‌کارانه نیروهای استکبار در حق جامعه مسلمانان ایجادشده است.

فریدون تصریح کرد: داعش، گروهک‌های تکفیری، دولت میانمار و سایر دشمنان اسلام با اقدامات خود که با رویکرد نابودی جهان اسلام انجام می‌دهند درواقع در حال معرفی این دین به سایر کشورها در جهان هستند.

امام‌جمعه شاهرود: تفکر انقلابی در جامعه حاکم شود/به‌کارگیری جوانان در ادارات در دستور کار قرار گیرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: در بسیاری از ادارات و دستگاه‌های دولتی کمبود نیرو سبب شده تا تعدادی از کارمندان بازنشسته را مجدد به‌کارگیری کنند.

وی افزود: دولت موظف است برای تأمین نیاز بازنشستگان اقدامات دیگری را انجام دهد و نیروهای جوان و متخصص را جایگزین افراد بازنشسته کند.

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه بازنشستگان و پیشکسوتان باید همواره موردتکریم قرار گیرند یادآور شد: تشکیل هیئت اندیشمندان در دستور کار قرار گیرد چراکه این هیئت می‌تواند بسیاری از امور اجرایی جامعه را سامان دهد.

وی با اشاره به اینکه اعضای این هیئت باید از افراد جوان و بازنشستگان باتجربه باشد بیان کرد: استفاده از تجارب ارزشمند کارمندان بازنشسته در بسیاری از امور می‌تواند تأثیر ویژه‌ای را درنتیجه کار داشته باشد.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تفکر انقلابی و حفظ این روحیه و ترویج آن در بین آحاد مردم در دستور کار قرار گیرد.

امام‌جمعه موقت مهدی‌شهر: نهادهای فرهنگی احساس وظیفه کنند/خیرین برای سامان‌دهی موکب‌های اربعین کمک کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سقائیان امام‌جمعه موقت مهدی‌شهر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: امروزه دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی ایران هجمه‌های مختلفی را به این کشور وارد می‌کنند که باید مراقب نفوذ این هجمه‌ها باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نهادهای فرهنگی باید احساس وظیفه کنند افزود: نفوذ الگوهای غربی به خانواده‌های ایرانی بزرگ‌ترین آسیبی است که به جامعه اسلامی می‌تواند وارد کند.

سقائیان با اشاره به در پیشرو بودن ماه محرم و پیاده‌روی اربعین حسینی بیان کرد: سال گذشته یک موکب پذیرایی از سوی این شهرستان در پیاده‌روی اربعین مهیا شد و اکنون برای ایجاد یک موکب اسکان نیز برنامه‌ریزی‌شده است.

وی تصریح کرد: خیران برای راه‌اندازی این موکب ویژه زائران حسینی اقدام کنند تا بتوانیم این موکب‌ها را سامان‌دهی کنیم.

امام‌جمعه آرادان: خانواده‌های یارانی در معرض خطر جدی قرار دارند/ دولت با ایجاد اشتغال برای جوانان امر ازدواج را تسهیل کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: خانواده نقش مهمی در جامعه بشری دارد و باید استحکام معنوی خانواده‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: جامعه اسلامی ما دچار انحطاط جوامع غربی شدند و خانواده‌ها به‌صورت جدی در معرض خطر قرار دارد.

شریفی‌نیا با اشاره به افزایش سن ازدواج و آمار طلاق بیان کرد: اصلاح سبک زندگی در جامعه ایرانی باید با رویکرد اسلامی انجام شود و ازدواج آسان در جامعه تبلیغ شود.

امام‌جمعه آرادان تأکید کرد: دولت باید در راستای تسهیل در امر ازدواج ایجاد اشتغال را در دستور کار قرار دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.