ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 49503
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهدای مدافع حرم

دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رئیس رسانه ملی صبح امروز با حضور در شهر نجف آباد به منزل شهید مدافع حرم محسن حججی رفت و به مقام شامخ این شهید و خانواده وی ادای احترام کرد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رئیس رسانه ملی صبح امروز با حضور در شهر نجف آباد به منزل شهید مدافع حرم محسن حججی رفت و به مقام شامخ این شهید و خانواده وی ادای احترام کرد.

علی عسکری همچنین با حضور در منزل شهدای مدافع حرم محمد قاسم زاده و علیرضا نوری حاضر شد و از مجاهدت این شهیدان قدردانی کرد.

رئیس سازمان صداوسیما در این دیدار امنیت پایدار و کم نظیر جمهوری اسلامی ایران را حاصل خون این شهدا و مجاهدت آن‌ها و خانواده هایشان توصیف و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به قدرت معنوی این عزیران و تلاش‌ها و از خودگذشتگی شان توانست معادلات منطقه‌ای؛ و بین المللی را به نفع امنیت ملی خود و جریان مقاومت تغییر دهد.

 علی عسکری، جمهوری اسلامی ایران را قدرت بزرگ منطقه خواند و گفت: نظام سلطه و در راس آن آمریکا نمی‌خواهد قدرت جمهوری اسلامی ایران رشد و به دیگر نقاط دنیا سرایت کند، اما به خواست خدا و تلاش این شهیدان بزرگوار هم اکنون این اتفاق با سرعت به پیش می‌رود.

رئیس رسانه ملی، شهیدان مدافع حرم را سرمایه‌های عظیم ایران اسلامی برشمرد و افزود: امروز جز ایران، کسی در منطقه نمی‌تواند تصمیم با ثبات بگیرد و این به برکت خون شهداست.

رئیس سازمان صداوسیما به نقش خانواده‌ها در تربیت چنین فرزندانی اشاره و تاکید کرد: اجر خانواده‌های معظم این شهیدان قطعا کمتر از اجری که خود این شهیدان می‌برند نخواهد بود، چون زینب وار ایستادگی کردند و از عزیزترین افراد خانواده خود گذشته اند.

در این دیدار خانواده‌های معظم این شهیدان نیز به حرکت در مسیر نورانی آن‌ها تاکید کردند و افزودند: خدا را شکر می‌کنیم که چنین فرزندی به ما عطا کرده است و ما هم توانستیم آن‌ها را تقدیم اسلام و قرآن کنیم.

شهرستان نجف آباد تاکنون ۱۱ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.