ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49510
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه گرگان: استقلال کردستان عراق خطری برای منطقه است

امام جمعه گرگان: استقلال کردستان عراق خطری برای منطقه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان اظهار داشت: امیدواریم تصمیم سازان عراق به ویژه مرجع عالیقدر آیت الله سیستانی طرح چنین مساله مهم را به خوبی مدیریت کرده تا جلو فاجعه احتمالی دیگری در منطقه گرفته شود.عضو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان اظهار داشت: امیدواریم تصمیم سازان عراق به ویژه مرجع عالیقدر آیت الله سیستانی طرح چنین مساله مهم را به خوبی مدیریت کرده تا جلو فاجعه احتمالی دیگری در منطقه گرفته شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین خواستار تلاش بیشتر برای وحدت مسلمانان شیعه و سنی و اقوام به ویژه کردهای ساکن در کشور عراق شد.
آیت الله نورمفیدی گفت: معتقدم به طور قطع دولت مرکزی عراق جدایی و استقلال کردستان را نخواهد پذیرفت زیرا این کشور همچنان با مسایل داخلی و به ویژه جنایات داعش مواجهه است.
خطیب جمعه گرگان با یادآوری جنایات رژیم غاصب اشغالگر اسرائیل در اردوگاه های صبرا و شتیلا در لبنان که 34 سال قبل رخ داد افزود: نیروهای این رژیم نامشروع 16 تا 18 سپتامبر 1982 میلادی با محاصره این اردوگاه ها 3300 نفر از آوارگان فلسطینی را به گلوله بستند.
آیت الله نورمفیدی با گرامیداشت 25 شهریور به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: در دین مبین اسلام خانواده بسیار مورد توجه است به طوری که ازدواج زن و مرد را محبوب ترین و بهترین پایه زندگی می داند.
امام جمعه گرگان با بیان این که مسلمانان بهترین الگو را برای داشتن خانواده سالم دارند، به جوانان توصیه کرد که در برابر تبلیغات غرب هوشیار بوده و مرعوب نشوند.
آیت الله نورمفیدی گفت: من از تلاش کشورهای غربی برای از هم پاشیدگی خانواده در کشورهای اسلامی به ویژه ایران احساس خطر می کنم و ضرورت دارد خانواده های مسلمان هوشیاری خود را حفظ کنند.
امام جمعه گرگان همچنین بر تکریم بازنشستگان تاکید کرد و افزود: این قشر عمر خود را برای ارایه خدمات به جامعه صرف کردند و نباید فراموش شوند.
6204/2729
* خبرنگار: علی اصغر تیموریان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.