ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49516
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

الحوثی: ریاض و ابوظبی در تیررس موشکهای ما هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنان تلویزیونی خود فاش کرد که یگان موشکی یمن تجربه موشکی موفقیت آمیزی علیه ابوظبی انجام داده اند. وی به رژیم های امارات و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم آنلاین به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنان تلویزیونی خود فاش کرد که یگان موشکی یمن تجربه موشکی موفقیت آمیزی علیه ابوظبی انجام داده اند.

وی به رژیم های امارات و عربستان هشدار داد که در تیررس موشک های یمن قرار دارند.

سید عبدالملک الحوثی به شرکت ها و سرمایه گذاران در امارات هشدار داد: همه شرکت ها در امارات نباید از این به بعد به امارات به عنوان کشوری امن نگاه کنند.

وی تاکید کرد: تاسیسات نفتی عربستان از امروز در تیررس موشک های ما است.

رهبر جنبش انصار الله گفت: یگان موشکی یمن توانست مرحله فراتر از ریاض را اجرا کند و همچنان خطوط تولید درحال رشد و توسعه است و ملت یمن در زمینه توسعه توان موشکی خود برای رسیدن به هر هدفی در عربستان و امارات تلاش می کند.

سید عبدالملک الحوثی در اشاره به توانمندیهای یمن در سطوح مختلف نظامی و تحولات مداوم در این کشور گفت: ملت یمن با جدیدترین فناوری آمریکا روبرو هستند اما موشک های پاتریوت آمریکا نتوانستند موشکی را که به منطقه ینبع در عربستان رسید، رهگیری کنند.

وی تاکید کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن برای توسعه سامانه های پدافند هوایی برای مقابله با جنگنده های مدرن آمریکایی تلاش می کنند.

رهبر جنبش انصار الله یمن فاش کرد: نیروهای مردمی یمن پهپاد در اختیار دارند که صدها کیلومتر در داخل خاک عربستان پرواز کرده اند و بزودی عملیات بمباران خود را آغاز خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که ملت یمن در چارچوب توسعه توانمندیهای نظامی خود به بنادر اشغال شده فلسطین برسد.

سید عبدالملک الحوثی به نیروهای متجاوز که در تلاش برای اشغال و یورش به سواحل یمن هستند، هشدار داد که هرگونه حماقت برای تجاوز به شهر الحدیده و بندر آن با اقداماتی روبرو خواهد شد که تاکنون آنها را انجام نداده ایم.

وی خطاب به متجاوزان و اشغالگران گفت: اگر می خواهند که نفتکش های آنها در امان بمانند؛ نباید به شهر الحدیده تعدی و تجاوز کنند.

وی درباره عربستان گفت: “رژیم سعودی سیاست خصمانه، سرکوبگرانه و استبدادی را حتی علیه مردم خودش در پیش گرفته است. این رژیم حمله تکفیری و تحریک آمیزی را علیه اسماعیلی ها در منطقه نجران در خاک خود به راه انداخته است”.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.