ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49522
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی انصار الله یمن: امارات درصدد سلطه بر جزایر و فرودگاه های یمن است

سخنگوی انصار الله یمن: امارات درصدد سلطه بر جزایر و فرودگاه های یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المیادین، عبدالسلام همچنین تصریح کرد: اماراتی ها خوب می دانند که ما کاری که گفتیم را انجام می دهیم.سخنگوی گروه انصارالله یمن با اشاره به این که شرایط پیش از هشتم ذی الحجه گذشته با تاریخ پس از آن متفاوت خواهد بود، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المیادین، عبدالسلام همچنین تصریح کرد: اماراتی ها خوب می دانند که ما کاری که گفتیم را انجام می دهیم.
سخنگوی گروه انصارالله یمن با اشاره به این که شرایط پیش از هشتم ذی الحجه گذشته با تاریخ پس از آن متفاوت خواهد بود، تصریح کرد: دیگر به دشمنان اجازه داده نمی شود که بر ما مسلط شوند.
عبدالسلام با اشاره به این که برد موشک های ما که از ریاض پایتخت سعودی می گذرد، می تواند خاک امارات را نیز هدف قرار دهد، افزود: ما هیچ گزینه ای نداریم مگر آن که حتی با موشک در برابر دشمنان از خود دفاع کنیم.
وی در پایان تاکید کرد: آنها (متجاوزان به یمن) ابزار طرح های آمریکا و صهیونیست ها در منطقه هستند.
«عبدالملک الحوثی» دبیر کل جنبش انصارالله نیز پنجشنبه شب ( شب گذشته ) به ریاض و ابوظبی هشدار داده بود که توان موشکی یمن همچنان توسعه می یابد تا برد آن به اماکنی در خاک عربستان و امارات برسد.
اظهارات مقام ارشد انصارالله یمن درحالی عنوان می شود که مرکز پژوهش و اطلاع رسانی اقتصادی یمن سه شنبه گذشته (22 شهریور گذشته) در گزارشی اعلام کرد که 85 درصد (23 میلیون یمنی) از کل جمعیت 27 میلیونی یمن با فقر دست و پنجه نرم می کنند.
در بخش دیگری از این گزارش تاکید شده است: نزدیک به 90 درصد از کل جمعیت یمن نیازمند کمک های انسانی هستند، همچنین 15 میلیون و 700 هزار تن از مردم یمن نیز فاقد آب آشامیدنی و سرویس های بهداشتی هستند.
براساس آمار سازمان بهداشت جهانی، از زمان حمله ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در ششم فروردین ماه 94، بیش از هشت هزار تن از جمله هزاران کودک و زن یمنی کشته شدند.
شبس**9363*1488* مترجم: محمد تدو* انتشار دهنده: بهمن بامداد**

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.