ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 49527
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
بصیرت از جمله مهمترین ویژگیهای شهدا است/شهید حججی ها حجت خدا در زمین برای هدایت مردم هستند

بصیرت از جمله مهمترین ویژگیهای شهدا است/شهید حججی ها حجت خدا در زمین برای هدایت مردم هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، مجتبی صدیقی از کارشناسان مسائل سیاسی در یادواره شهدای مسجد جامع طرخوران در شهر تفرش با بیان اینکه شهدا همانند ستاره هایی هستند که راه حق را نشان می دهند، گفت: اگرچه برخی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، مجتبی صدیقی از کارشناسان مسائل سیاسی در یادواره شهدای مسجد جامع طرخوران در شهر تفرش با بیان اینکه شهدا همانند ستاره هایی هستند که راه حق را نشان می دهند، گفت: اگرچه برخی از شهدا سن و سال کمی داشتند ولی توانستند با بصیرت و آگاهی، راه خود را پیدا کنند و در فضای غبار آلود امروز نیز از طریق همین شهدا می توان راه درست را پیدا کرد.

صدیقی اظهار کرد: شهدایی نظیر شهید حججی ها در مرز سوریه و عراق در مقابله با جبهه کفر با تاسی به شهدای کربلا به شهادت می رسند و حجت خدا در زمین برای هدایت مردم می شوند. شهادت شهید حججی ها حجت را برای کسانی که با شک و تردید درباره حضور رزمندگان ایرانی در سوریه صحبت می کردند، تمام کرد؛ چراکه «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» است.

وی با بیان این مطلب که تاکید بر ولایت فقیه از جمله مباحث مهم توسط همه شهدا است، افزود: شهادت، دل دادن به مسیر اهل بیت(ع) و آمادگی اتصال به خداست. شهادت نیاز به بصیرت، آگاهی و ولایت پذیری دارد. در دوره فتنه های آخرالزمان صرفا با عقل نمی توان پیشروی کرد چراکه انسان گمراه می شود. انسان نیاز به چراغ ولایت دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی، بصیرت را از جمله مهمترین ویژگیهای شهدا عنوان و بیان کرد: در زمانه امروز باید بصیرت را افزایش داد. نبود بصیرت سبب سقوط افراد می شود. جنگیدن در جبهه جنگ نرم، نیاز به هوشیاری و بصیرت دارد. در جنگ نرم دشمن از همه طرف حمله می کند و از هر طریقی در گمراهی تلاش می کند.

صدیقی، اتکا به امدادهای الهی را یکی از عوامل مهم در پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت دانست و گفت: رزمندگان با اتکا به امدادهای الهی می جنگند و در مقابل دشمن کم نمی آورند و همین ایمان، توان و استقامت رزمندگان را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، مرزهای ایران را درنوردیده است، بیان کرد: امروز، انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست و تا قلب اروپا گسترش پیدا کرده است. حفظ انقلاب اسلامی نیازمند استقامت، صبر، بصیرت و ایستادگی است تا پرچم اسلام به دست صاحب واقعی آن سپرده شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این مطلب که آمریکا با راه اندازی داعش درصدد شکست و تضعیف ایران بود، خاطر نشان کرد: آمریکا با راه اندازی داعش در منطقه و ایجاد جنگ در کشورهای اسلامی، قصد تضعیف ایران و نفوذ به مرزهایش را داشت تا بتواند انقلاب اسلامی را از بین ببرد. اما امروز داعش فرصتی برای انقلاب اسلامی شده تا انسجام بیشتری در منطقه ایجاد شود و پیروان اهل بیت(ع) تقویت شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.