ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49530
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله یمن: اقدامات متجاوزان بی پاسخ نمی‌ماند

العالم: جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که جواب اقدامات جنایتکارانه و متجاوزانۀ عربستان سعودی و همدستانش را خواهد داد. سخنگوی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد: اقدامات ابلهانۀ کشورهای متجاوز به یمن بدون پاسخ سنجیدۀ مردم این کشور نخواهد ماند مردمی که از حدود 3 سال پیش تاکنون همچنان ایستادگی و مقاومت می کنند. […]

العالم: جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که جواب اقدامات جنایتکارانه و متجاوزانۀ عربستان سعودی و همدستانش را خواهد داد.

سخنگوی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد: اقدامات ابلهانۀ کشورهای متجاوز به یمن بدون پاسخ سنجیدۀ مردم این کشور نخواهد ماند مردمی که از حدود 3 سال پیش تاکنون همچنان ایستادگی و مقاومت می کنند.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن در جواب انور قرقاش وزیر مشاور امور خارجی امارات گفت: ابله کسی است 900 روز پیش تجاوز خود را آغاز کرده است و دست از تجاوزاتش برنمی دارد.

عبدالسلام گفت: متجاوزان ابله ملت های خود را به بردگی گرفته اند و هیچ تاریخ و پیشینه بدون ساخت و ساز ساختمان های شیشه ای ندارد متجاوزانی که از ای ساختمان ها هم شکننده تر هستند و با پشتیبانی آمریکائی ها و صهیونیست ها حکومت می کنند و زور می گویند .  

عبدالسلام گفت: پادشاه عربستان گرفتار مشکلات و کشمکش های داخلی است و مردم این کشور با وجود خفقان و سلب آزادی ها صدای آزادیخواهی خود را بلند کرده اند .

عبدالسلام افزود: اظهارات انور قرقاش ترس از تغییرات و تحولاتی که در راه است ،صدای اتهام زنی خود را بلند کرده است ولی اتفاقی که از آن می ترسد ، خواهد افتاد.

انور قرقاش از سخنرانی اخیر عبدالملک الحوثی رئیس جنبش انصار الله یمن ابراز نگرانی کرده است زیرا الحوثی پنجشنبه شب اعلام کرد که امارات و تأسیسات نفتی عربستان سعودی به علت تداوم محاصره و تجاوز به یمن از موشک های یمنی ها در امان نخواهند ماند و دیگر مناطق امن محسوب نمی شوند.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.