ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49565
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
  • 494 بازدید
  • ارسال توسط :
نیکی هیلی: ایران در سوریه زمامدار نخواهد بود

نیکی هیلی: ایران در سوریه زمامدار نخواهد بود

خبرگزاری ایرنا: «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز جمعه مدعی شد: برای سوریه پس از داعش برنامه داریم و می‌توانم به شما بگویم که ایران در آینده آن زمامدار نخواهد بود. ببه نقل از تارنمای خبری شبکه سی.بی.اس، وی در ادامه ادعاهایش گفته است : تا زمانی که سوریه را باثبات و […]

خبرگزاری ایرنا: «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز جمعه مدعی شد: برای سوریه پس از داعش برنامه داریم و می‌توانم به شما بگویم که ایران در آینده آن زمامدار نخواهد بود.

ببه نقل از تارنمای خبری شبکه سی.بی.اس، وی در ادامه ادعاهایش گفته است : تا زمانی که سوریه را باثبات و استوار نبینیم، راضی نمی‌شویم و این مهم با وجود (بشار) اسد (رئیس جمهوری سوریه) ممکن نیست.
وی که در جمع خبرنگاران در کاخ سفید حاضر شده بود، همچنین در خصوص بحران شبه جزیره کره گفت: تحریم‌های سختی علیه کره شمالی به اجرا در آمده و 90 درصد تجارت این کشور متوقف شده است؛ با این حال پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) گزینه های بسیاری دارد.
«اچ.آر مک مستر» مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا هم که در این کنفرانس خبری حاضر شده بود، بار دیگر بر وجود گزینه نظامی برای مقابله با پیونگ یانگ تاکید کرد.
جنگ لفظی بین آمریکا و کره شمالی در هفته‌های گذشته به شدت بالا گرفته است.
تنش‌ها از آن‌جا شدت گرفت که رسانه‌های آمریکایی مدعی توانایی کره‌شمالی برای ساخت کلاهک‌های هسته‌ای با قابلیت نصب روی موشک‌های بالستیک شدند.
همزمانی این خبر با نخستین آزمایش موشک قاره‌پیمای پیونگ یانگ و ششمین آزمایش هسته‌ای این کشور، زنگ خطر را برای واشنگتن و متحدانش به صدا درآورد.
رئیس جمهوری آمریکا ماه گذشته به این کشور هشدار داد که در صورت تداوم برنامه‌های هسته‌ای و موشکی با «آتش و خشم» واشنگتن مواجه خواهد شد.
این تهدید با واکنش متقابل پیونگ یانگ مواجه شد و جنگ لفظی و رسانه‌ای دو طرف تا هفته‌ها ادامه یافت.
شورای امنیت به تازگی با صدور دو قطعنامه، محدودیت‌های شدیدی را برای تجارت با کره‌شمالی از جمله تعیین سقف صادرات نفت به این کشور وضع کرده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.