ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49627
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۱۸
  • 258 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب میامی در مرز مهران مستقر می شود/ پذیرایی روزانه از ۱۷۰۰ زائر

موکب میامی در مرز مهران مستقر می شود/ پذیرایی روزانه از ۱۷۰۰ زائر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمد مهدی کریمی صبح شنبه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات میامی در محل دفتر امام جمعه این شهر، ضمن بیان اینکه پذیرایی روزانه یک هزار و ۷۰۰ نفر در سه وعده غذایی در مرز مهران به عهده ستاد اربعین شهرستان است که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، محمد مهدی کریمی صبح شنبه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات میامی در محل دفتر امام جمعه این شهر، ضمن بیان اینکه پذیرایی روزانه یک هزار و ۷۰۰ نفر در سه وعده غذایی در مرز مهران به عهده ستاد اربعین شهرستان است که مسئولیت آن را کمیته اسکان و تغذیه به ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات میانی برعهده دارد.

وی افزود: طبق رایزنی های انجام شده با خیران روستای ری آباد، همچنین در صدد برپایی یک باب نانوایی سیار در محل موکب هستیم که در این صورت نیاز ما برطرف می‌شود.

جذب کمک های مردمی در اولویت

رئیس ستاد اربعین میامی با تاکید بر ضرورت جذب کمک های مردمی گفت: این شهرستان دارای پنج دهستان بزرگ است که برای هر دهستان پذیرایی از سه هزار نفر در نظر گرفته شده که امیدواریم این امر محقق شود.

کریمی همچنین بیان کرد: خوشبختانه با همدلی و همکاری مردم ایران و عراق خدمات گسترده ایی در همایش اربعین به زائران ارائه می‌شود.

وی درباره اهمیت زیارت اربعین نیز افزود: این گردهمایی، بزرگترین گردهمایی دینی شیعیان محسوب می شود که قطعا دشمنان تشیع و دین مبین اسلام را ناامید خواهد کرد.

مسئولان در برگزاری آئین اربعین هماهنگ باشند

حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور، امام جمعه میامی نیز در این مراسم و در سخنانی کوتاه مسئولان شهرستان را به همگرایی و هم دلی در زمینه برپایی موکب در خور و شان میامی ترغیب کرد و گفت: این شهرستان نخستین بار است که موکبی را برپا می کند لذا باید به گونه ای صورت گیرد که زائران امام حسین(ع) به خوبی پذیرایی شوند.

عسگر خدایی کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی میامی نیز در این جلسه گفت: این نهاد آمادگی اعزام مبلغ و آموزش زائران و خادمان موکب ها را دارد و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: روحانیانی نیز از میامی همراه با کاروان های زیارتی اربعین اعزام خواهند شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.