ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49673
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۲۸
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی “انصارالله” خطاب به وزیر اماراتی: احمق شمایید که دست به جنگ زدید!

سخنگوی “انصارالله” خطاب به وزیر اماراتی: احمق شمایید که دست به جنگ زدید!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از  روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، محمد عبدالسلام، سخنگوی “انصارالله” یمن روز جمعه انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات را مورد انتقاد شدید قرار داد. وی گفت: احمق کسی است که ۹۰۰ روز دست به تجاوز و جنگ می‌زند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از  روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، محمد عبدالسلام، سخنگوی “انصارالله” یمن روز جمعه انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات را مورد انتقاد شدید قرار داد.

وی گفت: احمق کسی است که ۹۰۰ روز دست به تجاوز و جنگ می‌زند و همچنان نیز به حماقتش ادامه می‌دهد.

عبدالسلام در ادامه افزود: حماقت و نادانی شما بدون پاسخ قانونی نخواهد ماند.

سخنگوی انصارالله همچنین وزیر مشاور امارات را به واکنشی شدید تهدید کرد و درباره به تمسخر گرفتن تهدیدات رهبر انصارالله از سوی امارات گفت: می‌گویید تهدیدات ما شما را نمی‌ترساند چرا داد وفریاد شما از ترس تهدیدی که به زودی به شما می‌رسد، بلند شده است.

پیشتر عبدالملک حوثی ، رهبر جنبش انصارالله یمن امارات را تهدید کرد و گفت که امارات هدف موشک‌های انصارالله قرار دارد و از موفقیت ‌شان از آزمایش موشکی جهت هدف‌گیری ابوظبی (پایتخت امارات) خبر داد.

انور قرقاش نیز گفت: اظهارات عبدالملک حوثی که امارات را تهدید کرد که آن را هدف قرار می‌دهد دلیل قوی بر ضرورت عملیات “طوفان قاطع” است.

وی در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت: تهدیدات انصارلله و حماقت آن‌ها ما را نمی‌ترساند و نشان می‌دهد که کسی که از اوهام دفاع می‌کند تکه تکه می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.