ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49783
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۲۴
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
تیم های برتر مسابقات سازه های آمپولی در نجف آباد معرفی شدند

تیم های برتر مسابقات سازه های آمپولی در نجف آباد معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز شنبه ایرنا، دومین دوره مسابقات سازه های آمپولی از چهارشنبه هفته گذشته با شرکت 180 دانش آموز دختر و پسر در قالب 90 تیم در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد نجف آباد آغاز شده بود.این مسابقات به میزبانی پژوهشسرای دانش آموزی شهید حجتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز شنبه ایرنا، دومین دوره مسابقات سازه های آمپولی از چهارشنبه هفته گذشته با شرکت 180 دانش آموز دختر و پسر در قالب 90 تیم در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد نجف آباد آغاز شده بود.
این مسابقات به میزبانی پژوهشسرای دانش آموزی شهید حجتی اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد و در بخش های خلاقیت و ساخت سازه آتش نشان برگزار شد.
در بخش خلاقیت پسران تیم ‘ علی خورسندی ‘ و ‘ سپهر بقایی ‘ از ناحیه چهار آموزش و پرورش اصفهان اول شد ، تیم ‘ محمد صالح دلدار ‘و ‘ محمدحسین جوزی امینی ‘ از شهرضا عنوان دوم را به دست آورد و ‘ حسین باقرزادگان ‘ سوم شد.
در بخش پسران آتش نشان نیز تیم محمد حسین جوزی و محمد صالح دلدار امینی از شهرضا عنوان نخست را به خود اخصاص داد ، تیم مهدی صادقی و امیر محمد جمشیدی از جرقویه علیا دوم شد و تیم محمدرضا خاشعی و رضاخلیلی از فولادشهر بر سکوی سوم ایستاد.
در بخش خلاقیت دختران نیز راضیه صالحی و مهسا جعفریان از باغ بهادران، مریم جلی و مرجان صفائی از شهرضا و ثمین ظهیری و مریم پورابوطالب از منطقه یک اصفهان عنوان های اول تا سوم را به دست آوردند.
در بخش دختران آتش نشان هم ، تیم ‘ سارا مقصودی و مریم کاظمی ‘ از نجف آباد اول شد ، تیم ‘ مریم پورابوطالب و ثمین ظهیری ‘ از ناحیه یک اصفهان بر سکوی دوم ایستاد و تیم ‘ فاطمه مرادی و فاطمه هادیان ‘ از آذرخش فلاورجان عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
در مسابقات سازه های آمپولی، سازه هایی با چوب و به شکل ماکت ساخته می شود و این سازه ها با استفاده از آمپول تزریقاتی حاوی هوا و مایعات به شکل شاسی به بازوی هیدرولیکی بالا برنده تجهیز می شوند.
در این مسابقات، مقاومت سازه در برابر فشار اندازه گیری و مورد ارزیابی قرار می گیرد.
غ.ک /7131/ 6022 ** خبرنگار کریمی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.