ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49788
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۳۶
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز عملیات غافلگیرانه عراق علیه داعش الانبار

آغاز عملیات غافلگیرانه عراق علیه داعش الانبار

خبرگزاری ایرنا: ستاد تبلیغات جنگ فرماندهی مشترک نظامی در عراق روز شنبه از شروع عملیات غافلگیرانه در منطقه ‘العکاشات’ در غرب الانبار خبر داد و هدف آن را تامین امنیت مرزهای عراق با سوریه اعلام کرد.  ستاد تبلیغات جنگ فرماندهی مشترک نظامی درعراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این عملیات با مشارکت نیروهای […]

خبرگزاری ایرنا: ستاد تبلیغات جنگ فرماندهی مشترک نظامی در عراق روز شنبه از شروع عملیات غافلگیرانه در منطقه ‘العکاشات’ در غرب الانبار خبر داد و هدف آن را تامین امنیت مرزهای عراق با سوریه اعلام کرد.

 ستاد تبلیغات جنگ فرماندهی مشترک نظامی درعراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این عملیات با مشارکت نیروهای فرماندهی امنیت استان الانبار، الحشد الشعبی، نیروهای مرزبانی و پشیبانی بالگردهای ارتش و نیروهای هوایی عراق صورت گرفته است.

به نوشته بیانیه، این عملیات برای گروه تروریستی داعش غافلگیر کننده بود؛ زیرا این گروه تصور می کرد که عملیات در الحویجه در جنوب غربی کرکوک آغاز می شود، اما عملیات در غرب استان الانبار برای تامین مرز و بزرگراه حدفاصل بین العکاشات از بامداد امروز شنبه صورت گرفت.

از سوی دیگر، ‘احمد الاسدی’ سخنگوی تشکیلات بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در گفت وگو با تلویزیون دولتی عراق موسوم به ‘العراقیه’ گفت که عملیات غافلگیرانه در العکاشات از سه محور آغاز شده است.

وی هدف این عملیات را در مرحله نخست آزادی منطقه العکاشات و سپس مناطق عانه، راوه و القائم در غرب استان الانبار ذکر کرد. ‘سعید الجیاشی’ کارشناس امنیتی عراق به تلویزیون العراقیه گفت : این عملیات اهمیت زیادی دارد، زیرا علاوه بر تامین مرزهای شرقی عراق در استان الانبار، زمینه را برای تامین امنیت مناطق الرطبه در غرب این استان فراهم می کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.