ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49802
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۳
  • 348 بازدید
  • ارسال توسط :
انور قرقاش انصارالله یمن را شبه نظامیان ایران خواند

انور قرقاش انصارالله یمن را شبه نظامیان ایران خواند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در واکنش به سخنان عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن در صفحه توییتر خود مدعی شد: سخنان حوثی و تهدید و مورد هدف قرار دادن  امارات و پایتخت آن دلیلی ثابت بر ضرورت جنگ عاصفه الحزم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در واکنش به سخنان عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن در صفحه توییتر خود مدعی شد: سخنان حوثی و تهدید و مورد هدف قرار دادن  امارات و پایتخت آن دلیلی ثابت بر ضرورت جنگ عاصفه الحزم (تجاوز عربستان علیه یمن) دارد، شبه نظامیان ایران اهداف پستی دارند و خطر آنها حقیقی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنان اخیرش گفت: امارات در تیررس موشک‌های ماست. ما آزمایش موشکی موفقیت‌آمیزی داشتیم و موشک‌هایمان امکان دارد امارات را هدف قرار دهد. شرکت‌های خارجی از امروز به بعد دیگر نباید امارات را کشوری امن به حساب بیاورند.

وی عربستان را نیز تهدید کرد و گفت: برد موشک‌های ما اکنون از پایتخت عربستان عبور کرده است و تاسیسات نفتی عربستان از امروز به بعد در تیررس موشک‌های ما است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.