ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49855
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
اشتغال ایثارگران باید با کمک ظرفیت بخش خصوصی و دولتی حل شود

اشتغال ایثارگران باید با کمک ظرفیت بخش خصوصی و دولتی حل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، به منظور بررسی وضعیت اشتغال جامعه ایثارگران، دومین نشست تخصصی کارکنان حوزه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین روز شنبه با حضور مدیرکل بنیاد شهید قزوین برگزار شد. در این جلسه غلامرضا حقایق پور اظهارداشت: مشکل اشتغال بارها از سوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، به منظور بررسی وضعیت اشتغال جامعه ایثارگران، دومین نشست تخصصی کارکنان حوزه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین روز شنبه با حضور مدیرکل بنیاد شهید قزوین برگزار شد.

در این جلسه غلامرضا حقایق پور اظهارداشت: مشکل اشتغال بارها از سوی مسئولان و مردم مطرح شده و امروز مهمترین چالش کشور محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز براساس این شرایط، با مشکلات بیکاری دست و پنجه نرم می ‌کنند و باید به آن حساس باشیم و در مقابل آن اقدام کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: در حوزه‌ اشتغال جامعه ایثارگران قوانین خوبی داریم ولی باید اجرای آنها توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی به نحو مطلوبی عملیاتی شود.

وی بااشاره به اینکه ایجاد شغل ازمهمترین درخواست‌های جامعه ایثارگران است، گفت: این خواسته به حق بایستی با همکاری مسئولان و ایجاد بسترهای لازم برای رفع آن عملیاتی شود.

حقایق پور تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در اشتغال‌زایی ایثارگران در شرکت‌های خصوصی وجود دارد اما متاسفانه در خصوص جذب جامعه هدف بنیاد شهید در این شرکت‌ها قوانین خوبی نداریم که بایستی در این راستا اقدامات لازم توسط نمایندگان مجلس در شورای اسلامی صورت گیرد.

حقایق‌پور با بیان اینکه نباید در اشتغال‌زایی جامعه ایثارگران خود را محدود به قوانین کنیم گفت: با برقراری ارتباط متقابل با مسئولان از همه‌ ظرفیت‌ها و راهکارهای موجود بهره بگیریم تا بتوانیم بیکاری این قشر جامعه را برطرف کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهارداشت: حوزه اشتغال ایثارگران واحد پرتنش است و کارکنان این واحد لازم است با سعه صدر و صبوری در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگران اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه این جلسه، محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گزارشی از عملکرد کارکنان واحد اشتغال ارایه کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.