ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49879
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمانشاه به علت حضور پررنگ درمقابله با داعش مستحق توجه بیشتری است

کرمانشاه به علت حضور پررنگ درمقابله با داعش مستحق توجه بیشتری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حشمت الله فلاحت پیشه امروز شنبه در همایش مسئولیت اجتماعی که با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و برخی مسئولین استان در محل  سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه علاوه بر آسیب های فیزیکی جنگ تحمیلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حشمت الله فلاحت پیشه امروز شنبه در همایش مسئولیت اجتماعی که با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و برخی مسئولین استان در محل  سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه علاوه بر آسیب های فیزیکی جنگ تحمیلی با آسیب های روانی پس از آن نیز مواجه است.

وی افزود: در حوزه سیاسی فصلی داریم تحت عنوان “قاعده عمومی” که طی آن هرگونه رفتار کنیم به یک عصر رفتاری در جامعه تبدیل می شود.

فلاحت پیشه خاطر نشان کرد: طی این قاعده اگر در آینده با مشکلی روبرو شویم آن مشکل حاصل رفتار و گفتار خود ماست.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه رفتار مسئولانه را خدمت به جامعه بیان کرد و بیان داشت: عدم مسئولیت پذیری امروز مسئولین سبب ایجاد مشکلات عمده در آینده خواهد شد.

وی به درخواست تشکیل جلساتی خاص آسیب های اجتماعی استان کرمانشاه اشاره کرد و ابراز داشت: آسیب های اجتماعی به گونه ای زیرپوستی عمل می کنند که گاهی غافلیم از اینکه چطور به درون خانواده های ما کشیده شده و رخنه کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور گرفتار آسیب های زمان جنگ است، افزود: استان کرمانشاه در حال طی نمودن یک مرحله و شکاف خطرناک است که اگر همه مسئولین به وظایف خود عمل کنند می توانیم به یک نتیجه مثبت برسیم.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در استان کرمانشاه برابر یک آمار رسمی ۸ هزار بار آژیر قرمز نواخته شد و هر کوچه مورد اصابت یک بمب و هر خیابان یک موشک قرار گرفت.

فلاحت پیشه گفت: مردم شهرهایی که در معرض بمباران شیمیایی قرار گرفتند چند برابر میانگین کشوری به سرطان مبتلا هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: این استان به دلیل حضور پررنگ در خنثی کردن توطئه های دشمنان و مقابله با داعش در ۴۰ کیلومتری مرز عراق مستحق توجه بیشتری است.

وی آینده استان کرمانشاه را بسیار روشن بیان کرد و افزود: قبل از روی کار آمدن گروهک تروریستی داعش محصول مبادلات اقتصادی کشور ما با عراق از طریق مرزهای استان کرمانشاه ۵ برابر ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا بود.

فلاحت پیشه همچنین به تلاش‌های سازمان بهزیستی اشاره و بیان داشت: اگر بودجه در اختیار این سازمان قرار بگیرد به طور یقین شاهد پیشرفت زیادی در زمینه سلامت اجتماعی خواهیم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.