ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49921
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
درس‎های عاشورا در برنامه‌های سخنرانی حرم رضوی تبیین می‌شود

درس‎های عاشورا در برنامه‌های سخنرانی حرم رضوی تبیین می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از آستان نیور، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با اشاره به اینکه در هفته جاری ویژه‌برنامه‎های سخنرانی و فرهنگی حرم مطهر رضوی با محوریت «درس‎های عاشورا» میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) است، بیان کرد: با توجه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از آستان نیور، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با اشاره به اینکه در هفته جاری ویژه‌برنامه‎های سخنرانی و فرهنگی حرم مطهر رضوی با محوریت «درس‎های عاشورا» میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) است، بیان کرد: با توجه به اینکه هفته جاری مصادف با آخرین روزهای تعطیلات تابستان و در آستانه ماه محرم است، زائران زیادی به این حریم قدسی مشرف می‌شوند.

وی برگزاری برنامه‎های متنوع و کاربردی را یکی از شاخصه‎های فعالیت معاونت تبلیغات معرفی کرد و گفت: در این هفته حجج اسلام حسن شریعت‌زاده، جعفر اسلامی‎فر، علی سرلک، محمدعلی دستجردی، سیدحسین حسینی‎قمی، سیدمهدی واعظ موسوی و آیت‎الله خاتمی در رواق امام خمینی(ره) و صحن جامع رضوی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی افزود: «نگرانی‎های رسول اکرم(ص)»، «بررسی سخنان امام‎حسین(ع)»، «درس‎هایی از نهج البلاغه» و «خانواده موفق» از موضوعاتی است که در محافل سخنرانی و فرهنگی مورد تبیین قرار می‎گیرد.

حسینی از قرائت زیارت جامعه کبیره، دعای توسل و دعای کمیل در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دیگر اماکن و رواق‌های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و حلقه‌های معرفت تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی چون حلقه معرفت، سخنرانی، روضه خوانی و پرسمان دینی در رواق حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) ویژه خواهران برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.