ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 49963
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
محرم و صفر فرصتی برای بیان ارزش های عاشورا و رشادت مدافعان حرم است

محرم و صفر فرصتی برای بیان ارزش های عاشورا و رشادت مدافعان حرم است

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد شنبه شب در همایش منادیان ولایت با حضور مداحان، شاعران و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مشهد گفت: بزرگترین سرمایه مداحی و روضه خوانی سیدالشهدا (ع) امامت و ولایت است و تمام مداحی ها و روضه خوانی ها باید متکی بر این 2 محور باشد.وی با اشاره […]

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد شنبه شب در همایش منادیان ولایت با حضور مداحان، شاعران و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مشهد گفت: بزرگترین سرمایه مداحی و روضه خوانی سیدالشهدا (ع) امامت و ولایت است و تمام مداحی ها و روضه خوانی ها باید متکی بر این 2 محور باشد.
وی با اشاره به ایثارگری و رشادت و ازخودگذشتگی های شهدا بویژه شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم حضرت زینب (س) افزود: یکی از ویژگی های لشگر فاطمیون و سربازان مدافع حرم همیت و غیرت علوی آنان می باشد که اوج آن در عزاداری های حضرت سیدالشهدا (ع) است.
وی اظهار کرد: امروز عزت، استقلال، آزادی، آرامش، و برگزاری مراسم عزاداری پرشور حسینی را مرهون خون و رشادت های این شهدا هستیم.
حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: امسال باید محافل عاشورای حسینی و یاد شهدای مدافع حرم پرشورتر برگزار شود.
وی با اشاره به توطئه آمریکا در ایجاد داعش افزود: آنان در پی ایجاد رژیم صهیونیستی و القاعده با هدف تحقق نقشه راه خود در خاورمیانه و دسترسی این رژیم بر نیل تا فرات این مولود نامشروع را متولد کردند.
وی اظهار کرد: آنان تصور کردند می توانند حزب الله لبنان و سوریه را شکست داده و به سوی خلیج فارس پیش بروند اما شکست خوردند.
حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به پیام امام راحل در سال 67 بعد از پذیرش قطعنامه 598 به مناسبت سالگرد تشکیل بسیج مبنی بر اینکه ‘بسیج جغرافیا نمی شناسد و باید به فکر تشکیل بسیج جهانی باشید’ گفت: امروز بسیج جهانی اتفاق افتاده است بطوریکه ارتش و نیروهای وطنی و بسیج در سوریه، نیروهای فاطمیون در افغانستان، حیدریون و حشدالشعبی در عراق، زینبیون در پاکستان و حزب الله در لبنان شکل گرفته است.
وی افزود: امروز باید نسبت به شهدای مدافع حرم و سربازانی که در این جبهه به دفاع از حق در مقابل جبهه باطل پرداخته اند ادای دین کنیم.
وی اظهار کرد: باید پیام شهدا در دفاع از حرم حضرت زینب (س) که همان دفاع از اسلام ناب و امامت و ولایت است به خوبی انعکاس یافته و منتقل شود.
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: از این رو انتظار است در محافل عزاداری و عاشورایی امسال یاد و نام شهدای مدافع حرم پررنگ باشد.
در این مراسم که از سوی کانون و شورای بسیج مداحان استان برگزار شد از تعدادی از شاعران و ستایشگران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قدردانی شد.
هم اکنون 30 مجمع ذاکرین در بسیج مداحان خراسان رضوی فعال هستند که برخی از این تشکل و محفل ‌ها حدود 70 سال سابقه فعالیت دارند.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.