ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50007
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۱۵
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکرهای چهار شهید احراز هویت شده در مشهد

تشییع پیکرهای چهار شهید احراز هویت شده در مشهد

حجت الاسلام احمد ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احراز هویت این شهیدان به تازگی از طریق آزمایش دی.ان.ای انجام شده و اطلاعات تکمیلی در این خصوص به زودی اعلام می شود.وی گفت: سه نفر از این شهیدان جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یک نفر از نیروهای ارتش جمهوری […]

حجت الاسلام احمد ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احراز هویت این شهیدان به تازگی از طریق آزمایش دی.ان.ای انجام شده و اطلاعات تکمیلی در این خصوص به زودی اعلام می شود.
وی گفت: سه نفر از این شهیدان جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یک نفر از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی است. پیکر آنها پس از تشییع در مشهد به دیگر شهرستانهای استان منتقل می شود.
رئیس بنیاد شهید منطقه دو مشهد افزود: پیکر شهید محمد اسدی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) که 18 خرداد گذشته در سوریه به شهادت رسید به تازگی به کشورمان بازگشته و همراه چهار شهید دفاع مقدس روز پنجشنبه آتی از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع می شود.
وی گفت: پس از مراسم تشییع، پیکر مطهر سه شهید دفاع مقدس به شهرهای سبزوار، کاشمر و چناران منتقل و پیکر یک شهید دفاع مقدس و شهید مدافع حرم در مشهد خاک سپاری می شود.
خراسان رضوی 17 هزار و 87 شهید، 48 هزار و 384 جانباز و سه هزار و 372 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی **انتشار: حسین کریم زاده
3221/1858

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.