ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50032
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۵۹
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
به هلاکت رسیدن ۲۷۹ تروریست داعش در ۱۲ روز اخیر

به هلاکت رسیدن ۲۷۹ تروریست داعش در ۱۲ روز اخیر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رسانه《المرصد السوری》 وابسته به تروریست های سوریه اعتراف کرد: ۲۷۹ تروریست گروه تکفیری داعش در درگیری با نیروهای سوری و مقاومت به هلاکت رسیده اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، ۲۷۹ تروریست داعش در مناطق شرقی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رسانه《المرصد السوری》 وابسته به تروریست های سوریه اعتراف کرد: ۲۷۹ تروریست گروه تکفیری داعش در درگیری با نیروهای سوری و مقاومت به هلاکت رسیده اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ۲۷۹ تروریست داعش در مناطق شرقی استان حماه در جریان پاکسازی این مناطق توسط رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده اند.
المرصد اعلام کرد: آمار تلفات داعش از روز سوم ماه سپتامبر تا روز پانزدهم این ماه است و به دلیل نداشتن اشراف کامل بر منطقه، احتمال بیشتر بودن تلفات وجود دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از صاحب نیوز، بخش گسترده ای از شرق استان حماه طی چند روز اخیر توسط رزمندگان مقاومت آزاد شده است و در جریان آزادسازی مناطق، ده ها تروریست داعش به هلاکت رسیده اند.
نیروهای سوری و مقاومت با کمک جنگنده های روسی، ماه گذشته موفق شدند طی چند عملیات گسترده بخش وسیعی از مناطق تحت اشغال گروه تکفیری داعش در شرق استان حماه و شمال حمص به مساحت سه هزار کیلومترمربع را به محاصره خود درآوردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.