ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50066
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۰۶
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :

خدمات رسانی موکب‌داران سمنانی به 25 هزار زائر اربعین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنانحسن اسلامی‌راد دبیر ستاد اربعین استان سمنان اظهارداشت: طبق ابلاغ وزارت کشور، مسؤولیت ساماندهی و اسکان 20 هزار زائر در کربلا و نجف و پنج هزار نفر در مرز مهران بر عهده موکب‌داران سمنانی گذاشته شده است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنانحسن اسلامی‌راد دبیر ستاد اربعین استان سمنان اظهارداشت: طبق ابلاغ وزارت کشور، مسؤولیت ساماندهی و اسکان 20 هزار زائر در کربلا و نجف و پنج هزار نفر در مرز مهران بر عهده موکب‌داران سمنانی گذاشته شده است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده‌شده از سوی وزارت کشور برای ساماندهی زائران اربعین افزود: وظایفی از سوی ستاد مرکزی اربعین به استان‌ها ابلاغ‌شده است که بر اساس همین تقسیم‌بندی‌ها، سهمیه شهرستان‌ها مشخص و به فرمانداران ابلاغ شد.

اسلامی راد با تاکید بر تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای عدم خروج زائران به‌صورت غیرقانونی تصریح کرد: هیچ زائری نمی‌تواند به‌صورت غیرقانونی از مرز خارج شود و در این صورت با مشکل مواجه خواهد شد.

محمدرضا خباز استاندار سمنان با اشاره به اهمیت وظایف فرمانداران شهرستان ها گفت: فرمانداران باید هرچه سریع تر عملکرد های خود را به صورت کامل در راستای بهبود برگزاری مراسم اربعین به استانداری ابلاغ کنند.

وی در این جلسه افزود: یکی از مهمترین آسیب های موجود در مراسم اربعین آسیب های فرهنگی است که امسال هر شهرستان یک موکب فرهنگی را برای جلوگیری از ناهنجاری به همراه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.