ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5009
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
  • 2021 بازدید
  • ارسال توسط :
دلنوشته چهره‌ها برای شهدای خان طومان/ “برای مدافعان حرم دعا کنید”

دلنوشته چهره‌ها برای شهدای خان طومان/ “برای مدافعان حرم دعا کنید”

بسیاری از چهره‌های معروف کشورمان به محاصره رزمندگان مقاومت در منطقه «خان طومان» واکنش نشان دادند. به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، این اقدام تروریست های تکفیری با واکنش چهره‌های نام آشنای کشورمان روبرو شد به طوری که بسیاری از آن ها با انتشار تصاویری از مردم خواستند تا برای رزمندگان اسلام و […]

بسیاری از چهره‌های معروف کشورمان به محاصره رزمندگان مقاومت در منطقه «خان طومان» واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، این اقدام تروریست های تکفیری با واکنش چهره‌های نام آشنای کشورمان روبرو شد به طوری که بسیاری از آن ها با انتشار تصاویری از مردم خواستند تا برای رزمندگان اسلام و بازپس گیری مناطق از دست رفته دعا کنند.

در ادامه واکنش تعدادی از این چهره های را مشاهده می کنید:

* حمید داودآبادی(نویسنده):
خان طومان چیست؟
خان طومان کیست؟!
خان طومان کجاست؟!
لبنان است یا عراق؟
سوریه است یا …
هر جا که هست، یقینا از دیشب برای من و تو نامی خواهد شد فراموش ناشدنی!
از دیشب که جسته و گریخته اخبار درگیری در شهر خان طومان در حومه جنوبی شهر حلب سوریه را دنبال می کردم، متعجب بودم که چقدر سنگ شده ام!
دیشب که من و تو، راحت زیر نسیم خنک پنکه و کولر خفتیم که داغ نکنیم،
چه داغها که بر چه دلها نشست!
دیشب که من از شدت لذت خواب و رفع خستگی خر و پفم بلند بود
دیشب که بسیاری زیر نم قشنگ باران لذیذانه خفتند،
کسانی بودند! – بله بودند، چون امروز نیستند دیگر – که زیر باران گلوله تا صبح مقاومت کردند!

از دیشب
چه نوعروسانی که بیوه گشتند
چه کودکان معصومی که یتیم گشتند
چه چشمانی که منتظر بر در نشستند
چه پدر و مادرهایی که برای سلامت بازگشتن فرزند خود، صلوات نذر کردند
و چه بچه هایی که هنگام بازگشت از مدرسه، تصویر پدر خود را بر بالای در خانه خواهند دیدند.

و اینها همه برای این است که ایران نشود سوریه و عراق، ناموسمان به تاراج نرود، دینمان به غارت نرود
کشورمان نشود جولانگاه تروریستهای خارجی داعشی، خاکمان نشود پایگاه جنایتکاران غربی و من و تو و ما.
مثل دیشب، راحت و آسوده در کنار زن و بچه خود بخوابیم، و خیالمان راحت باشد، کسانی هستند که در اوج عشق، از پدر و مادر و زن و فرزند خود بریده اند، تا ما، در امنیت کامل به سر بریم

حال می خواهد بفهمیم یا نفهمیم!
آنها به وظیفه عقلی و شرعی و میهنی خویش عمل می کنند
حتی اینکه عده ای ریشخندشان بزنند و بگویند
ماهی دهها میلیون تومان حقوق می گیرند
ذره ای در ایمان آنها خلل ایجاد نخواهد کرد
درست همچون 8 سال دفاع مقدس

*سیدمجید بنی فاطمه(مداح اهل بیت):
رحمت خدابه لشکرباغیرت٢٥کربلا.
رحمت خدابه خانوادهای شهدا.
رحمت خدابه مادران شهیدبرور.
رحمت خدابه رهبرباشکوه مسلمین جهان.
رحمت خدابه سرداران باوفا.
رحمت خدابه جانبازان عزیز.
رحمت خدا به مردم خوب کشورم.
رحمت خدا به بجه های حزب الله.
رحمت خدابه شمشیرولایت حاج قاسم.
دنیابداند مااهل عاشوراییم.
برای سربلندی وبیروزی مدافعان حرم صلوات.

* بهنوش بختیاری(بازیگر):
هرچی هست و نیست از غیرت این مردان باشرفه… هرکی هرچی میخواد بگه….من نه مجوز میخوام.. نه پست دولتی..و نه از هیچ بنی بشری جز خدا میترسم… ولی وطن و هموطنم رو میپرستم…وبا تمام وجودم برای اسرا دعا میکنم…ما امنیت کشورمون رو ازین عزیزان داشتیم وداریم….ای خاک برسر من که یادم میره اگه هستم بخاطر وجود شهیدا و کسانیه که واسه منو شما جونشونو دادن…حاج قاسم سلیمانی همواره زنده باشی مرد…..رزمنده ها به شدت به دعای همه ما محتاجن….برای مدافعان حرم وهمه کسانی که برای هموطنشون میجنگن دعا کنیم……شرت کم داعش بی همه چیز…..یاحق….یاعلی

*پوریا پورسرخ (بازیگر):
شیر بچه های ایرانی مدافع حرم، امشب بیشتر از هر شب دیگری به دعای ما احتیاج دارند … التماس میکنم با هر مسلک و عقیده همین الان دعا کنیم در بیان از محاصره خان طومان … درود به شرف و غیرتتون و خدا پشت و پناهتون..به امید خبرهای خوب.

* الهام حمیدی(بازیگر):
از روزی که جنگ سوریه و نبرد با این داعش تکفیری شروع شد ،خیلی دوست داشتم به مردم عزیز کشورم و اول بخودم این نکته رو متذکر بشم که خیلی راحت می تونست و می تونه جنگی که بیرون مرز کشورمونه به داخل خاک ایران بیاد و این آرامش و امنیتی که بعضا خوشی زیر دلهامون شده رو از هممون بگیره بطوریکه فرصت تابیدن های ناجوانمردانه به همدیگر و هم نداشته باشیم ، پس بودند و هستند و خواهند بود غیور مردان و بزرگدلانی که برای امنیت و نام وطن و اعتلای دین و اعتقادشان جان بر کف گذاشتند و باز هم می گذارند ،درود بر شرف و غیرت و ایمانتان، اطمینان دارم راه حق و صاحبان حرم ها به مدافعانشان کمک خواهد کرد و آنها را در این راه پر خطر تنها نخواهد گذاشت اما دلم به درد میامد ضمن احترام به همه افکار و انجمن های مدافع حیوانات و حقوق آنها وقتی میدیدم در کشور و فضای مجازی اینقدر حامی و مدافعان حیوانات و طبیعت و محیط زیست ، حقوق بشر داریم اما در حمایت و دفاع از مدافعان حرم که همان مدافعان ایران و اسلام محسوب میشوند کوتاهی می کنیم و در ادای حق مطلب آنها که جان خود و حق فرزندان و خانواده شان را زیر پا گذاشته اند ، زبان بسته ایم امروز وقتی در چند پیج مردمی و عادی و حتی برخی از همکاران عزیزم این حمایت و حرکت و دیدم کلی خوشحال شدم هر چند که اینگونه حرکات و حمایت های ما ذره ای از رشادت های دلیرمردانی که در هر جای و مکانی برای ایران و ایرانی دفاع میکنند را جبران نمیکند اما بی انصافی است به آنها درود نفرستیم و یادشان نکنیم ، بویژه که این روزها که مدافعان حرم در خان طومان سخت گرفتار محاصره و جنگی سخت هستند و بیش از همیشه به دعا و نفس حق شما محتاجند .التماس دعا . (با احترام ویژه به همه عقاید و مسلک ها و جریان های فکری و حقوق همه حق های انسانی و حیوانی ) انتظار دارم باز عده ای نیاند تو اینجا و صفحات همکارانم با کوتاه فکری شروع کنند به این که چرا تیپ و مدل شما اینجوریه ؟ چرا خودمون جنگ نمی ریم ؟ یا علاقه مندان به حقوق حیوانات وغیره رو مقابل ما قرار بدند و..؟ این مطلب اعتقاد و نظر من بود چرا که اصلا این حقوق و مقایسه بین حیوان انسان شاید درست نباشه و صرفا هدف یاد و دعا و تلنگری بود که تا الکی برای همه دایه دلسوز تر از مادر نباشیم و همه جا شمع روشن نکنیم و معلومه که باید برای همه اصول اخلاقی و انسانی و مبارزه و روشنگری با اعمال بد و مثل مبارزه با دخانیات و مواد مخدر ، اسید پاشی و اختلاس و حیوان نیازاری و حق کشورمون تلاش کنیم.

* مسعود ده‌نمکی(کارگردان): برای نبرد رزمنده ها دعا کنید

* سیدمحمود رضوی(تهیه کننده سینما و تلویزیون):
شاید خیلی ها معتقد باشن که اتفاقات بدی در خان طومان در نزدیکی حلب در حال رخ دادنه ، بله اینکه رزمندگان مواضعی رو از دست بدن خبر خوبی نیست اما یادمون نره تمام اون عزیزان و برادرانی که رفتن برای جنگ با داعش و کفار و به عشق شهادت رفتن و هیچ آرزوی غیر شهادت نداشتن ، اونها برای دفاع از حریم بانوی مخدره کربلا ، ساکن دمشق ، حضرت زینب کبری (س) رفتن و عیدی خودشون رو از خانم گرفتن . این عکس برادر مدافع حرم که احتمالا از مجاهدین افغانستان هستن به خوبی نشون میده راه رو درست رفتن و اینها کینه از خانم حضرت زینب (س) دارند ، کینه ها از عاشوراست ، از طنین حیدری زینب (س). باید نشون داد راه این شهدا و اسرا پر رهروست و خیلی باید مراقبت کرد اسیر این تبلیغات رسانه ای داعش و حامیانش نشد ، هدف اونها ایجاد رعب و وحشت و مجهز، مسلح و به روز جلوه دادن تروریستها است.

* محمدرضا شفیعی(تهیه کننده سینما و تلویزیون): این چه رازیست که هر بار بهار با عزای دل ما می آید!

*المیرا شریفی مقدم(گوینده خبر):
جنگ کیلومترها دورتر از مرز! خیلی دور! جایی که اگه بگن یک ساعت بشین و فقط نگاه کن ،هیچکدوم حاضر نمیشیم بریم. روز و شب و سرمای زمستون و گرمای تابستون نمیشناسه. خودی و غیرخودی حالیش نیست. جنگ با حیوانی که بوی پول و دلارهای مفت روز به روز وحشیترش کرده ، تو روی اربابانش هم ایستاده و هار شده ،هارش کردند که منطقه رو بگیرند ولی یادشون رفته بچه های شیعه، مثل شیر مقابلش ایستادن، زخمی میشن ولی میجنگند ، شهید میدن ولی میجنگند،جانباز میشند ولی بازهم می ایستند و میجنگند. بچه های شیعه ، چه ایرانی و چه غیرایرانی به عشق اهل بیت مقاومت میکنند … تمام فضای مجازی رو پرکردند از داستانهای ساختگی سه نفر که برای اهداف شخصی ،مردم رو سرکار گذاشتند، برخی هم گویا دغدغه ای جز همین مسایل سرکاری ندارند! …حالا وقتشه که همه جا رو پر کنید از تصاویر رشادتهای مدافعان غیور آل الله. نه با تصاویر ساختگی تکفیریها که برای به راه انداختن جنگ روانی و گرفتن آمار پخش شده بلکه با تصاویر رشادتهای فرزندان شجاع و غیور وطن.
برای سلامتی همه جوانهای دلیر وطن و پیروزی بر کثیفترین موجود روی زمین صلوات .
“تصویر شهید بلباسی درکنار فرزندانش.
ایرانی جان ماباهمیم

*برخی از کاربران شبکه های اجتماعی:

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن