ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5010
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
کاهش نرخ تورم در مازندران/ تفکر شهدا در مدیریت‌ها اجرایی شود

کاهش نرخ تورم در مازندران/ تفکر شهدا در مدیریت‌ها اجرایی شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از چالوس، ربیع فلاح‌جلودار بعد از ظهر امروز در همایش پاس‌داشت خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در این شهرستان با اعلام اینکه همه خدمت‌گزاران این نظام نوکر مردم هستیم، اظهار کرد: امروز باید همگی به این درجه از اعتقاد برسند که الگو و قهرمان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از چالوس، ربیع فلاح‌جلودار بعد از ظهر امروز در همایش پاس‌داشت خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در این شهرستان با اعلام اینکه همه خدمت‌گزاران این نظام نوکر مردم هستیم، اظهار کرد: امروز باید همگی به این درجه از اعتقاد برسند که الگو و قهرمان خادمان مردم همین شهدا هستند.

وی با اشاره به شهادت 13 نفر از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در خان‌طومان سوریه، بیان کرد: تقارن برگزاری همایش تجلیل از خدمات دولت با شهادت این عزیزان نشان می‌دهد که شهادت در دفاع از اهل بیت(ع) برای ما افتخاری جاودانه است.

استاندار مازندران با بیان اینکه برخی در سطح جهان در صدد ضربه زدن به‌ما با انعکاس اخبار ناجوان‌مردانه از عملکرد دولت هستند، افزود: با وجود ایجاد شرایط نامناسب در کشور استان مازندران توانست کارنامه قابل قبولی در تمام حوزه‌ها در سطح کشور کسب کند.

* کاهش نرخ 45 درصدی تورم در مازندران

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌های مردمی و ملی قوت قلبی برای مردم هستند، تصریح کرد: کاهش نرخ 45 درصدی تورم و تلاش برای رساندن به تک رقم نوعی ارزش است.

فلاح‌جلودار موفقیت در روند برجام را در گرو حمایت مردم و در رأس آن مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تیم اقتصادی کشور در حقیقت سربازان واقعی نظام و مجاهدانی هستند که باید از تلاش آنها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مردم همواره بهترین بیننده و قاضی هستند، خاطر‌نشان کرد: زمینه فعالیت برای تمام مردم در کشور فراهم است و اینکه یک‌مورد شکایت در زمینه انتخابات مازندران به ثبت نرسد و حتی یک برگ رأی نیز ابطال نشود نشان از ارزشمندی خدمات دولت دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مردم خودشان انتخابات را برگزار کردند، بیان کرد: در انتخابات برنده واقعی خود مردم بودند و دولت تنها نقش سامان‌دهی و قانون‌مندی این حوزه را بر عهده گرفت.

وی خاطر‌نشان کرد: استان مازندران در مقایسه با استان‌های بالای دو میلیون جمعیت با حضور بیش از یک‌میلیون و 600 نفر بر سر صندوق‌های رأی رتبه نخست را به‌خود اختصاص داد.

فلاح‌جلودار رسیدن به توسعه متوازن و همه‌جانبه را با هم‌گرایی و همدلی بین مردم و دولت ممکن دانست و افزود: حتی اگر با عملکردهای دولت و مدیریت استان مخالفت نیز شود ولی همه باید در سایه تعامل و هم‌فکری برای رسیدن به توسعه متوازن تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه دولت معتقد است که باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود، تصریح کرد: در سال گذشته با وجود تمام کمبودها و مشکلات اقتصادی که وجود داشت از 10 استانی بودیم که در زمینه اشتغال‌زایی شاهد رشد خوبی بودیم و این نشان از ظرفیت دولت در این حوزه دارد.

استاندار مازندران به تبیین رشد تورم از نظر علمی در بین مردم تأکید کرد و افزود: سال گذشته با وجود مشکلاتی که در کشور بود، تورم کاهش یافت و امسال نیز قرار است تا پایان سال تک‌رقمی شود.

وی با بیان اینکه مازندران یک‌واحد از واحدهای در حوزه تورم کمتر بود، افزود: در سال 95 در بخش مربوط به بخش‌های اقتصادی اعم از کشاورزی، صنعت و گردشگری از استان‌های برتر کشور بودیم.

* ایجاد 62 هزار شغل در مازندران طی مدت سال 94

فلاح‌جلودار با اشاره به اینکه مازندران بالاترین سطح هم‌گرایی را در کشور دارد خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته در استان 62 هزار شغل ایجاد شد و از 10 استان برتر کشور در حوزه اشتغال‌زایی بودیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت کشاورزی در استان مازندران می‌تواند 100 درصد رشد کند، تأکید کرد: باید طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه بنده به‌دنبال پست و مقام در استان نیستم، خاطر‌نشان کرد: به‌عنوان یک فرد جهادی در خط مقدم جبهه نیز کار کردم اما امروز دنبال خروجی مثبت کاری در این استان هستیم و به‌جای پست و مقام باید درصدد رفع مشکل اقتصادی استان بود.

این مسؤول با اعلام اینکه مازندران باید در زمینه ایجاد جهش اقتصادی تلاش کند، افزود: مازندران را باید یکپارچه دید تا برای توسعه استان گام‌های خوبی برداشته شود.

فلاح‌جلودار با بیان اینکه شهدای مدافع حرم امروز جان شیرین خود را نثار دفاع از اهل بیت (ع) می‌کنند، یادآور شد: باید تفکر این شهدا در مدیریت‌ها اجرایی شود.

وی با اعلام اینکه در بحث فرهنگی نیز آنچه که مربوط به دولت بود کارهای خوبی صورت گرفت، بیان کرد: در مورد صادرات در یک پروسه‌ای هستیم که استان باید قطب صادرات محصولات خاصی شود که در این باره نیز اقداماتی انجام شد.

استاندار مازندران در پایان گفت: با توجه به پایانه‌های صادراتی در غرب و شرق استان تولیدات را بر مبنای صادرات‌محور قرار دهیم تا با کیفیت مناسب قابل رقابت شود.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، همایش پاسداشت از خدمات ارزنده دولت در چالوس با وجود برنامه‌ریزی‌هایی که برای اجرای برنامه‌های متنوع صورت گرفته بود به احترام مقام شامخ شهدای مدافع حرم بسیاری از آنها کنسل شد و پخش کلیپ ویژه شهدای مدافع حرم و مرثیه‌سرایی و مداحی در این مراسم رنگ و بویی معنوی به آن بخشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن