ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50103
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۲۳
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
کمک‌های امریکا نباید برای انحصار فردی قدرت در ارگ باشد

کمک‌های امریکا نباید برای انحصار فردی قدرت در ارگ باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عطا محمد نور ؛ رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته شهید، ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان شهدا، شهدای کشور را ستون اصلی پیروزی جهاد و مقاوت خواند و گفت: برگزاری این چنین همایش ها وجیبه‌ […]

کمک های امریکا نباید برای انحصار فردی قدرت در ارگ باشد / برخی می خواهند با حیله و فریب جریان مقاومت را تضعیف بسازندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عطا محمد نور ؛ رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته شهید، ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان شهدا، شهدای کشور را ستون اصلی پیروزی جهاد و مقاوت خواند و گفت: برگزاری این چنین همایش ها وجیبه‌ هر انسان در این سرزمین است.

وی افزود: شهدای این کشور آنانی هستند که گرانبهاترین گوهر هستی یعنی زندگی و جان خویش را در راه حصول رضایت پروردگار، نجات میهن و مردم نثار کرده اند.

نور در ادامه گفت: برای شادی روح تمام شهدای این سرزمین این بسنده نخواهد بود که تنها به یادبودشان مراسم برگزار کنیم، آنان راه، الگو و مکتب ما هستند. مردم ما هرگز به تروریستان و تروریست پروران اجازه نخواهند داد که آرمان و پیام حیاتی شهید قهرمان ملی و دیگر شهدا را نابود سازند.

وی گفت: قهرمان ملی قربانی اولین حمله انتحاری تروریزم بین المللی شد، اما روح و آرمانش یاران و متحدانش را به سوی پیروزی هدایت کرد.

او در ادامه گفت: ما دستاورد های زیادی در بیش از یک دهه گذشته داشته ایم.

عطا محمد نور افزود: ما از پروسه صلح و هرگونه تفاهم با مخالفین از جمله صلح با آقای “گلبدین حکمتیار” حمایت کردیم، اما وی پس از حضور در کابل به نیت های صلح جویانه و اعتماد سازانه‌ ما با حرف‌های تخریب کننده و شقاق برانگیز جواب داد.

به نوشته افغان آوا، والی بلخ تاکید کرد: برخی‌ها تلاش دارند با حیله و فریب جریان مقاومت را تضعیف بسازند که نمونه های آن سرکوب جنبش رستاخیز تغییر و جنبش روشنایی، انتحارهای پی‌هم، انفجار در مراسم جنازه شهید سالم ایزدیار، انفجار انتحاری در مسجد امام زمان(عج)، الزهرا (س) و جوادیه هرات، حمله های خونین شاه شهید، ریاست ۱۰ و قطعه رجال برجسته و چهارراهی زنبق می باشد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.